اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

برای تامین بذر کشاورزان خراسان شمالی به فکر چاره باشید/ لایحه رتبه‌بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان به زودی اجرایی می‌شود

برای تامین بذر کشاورزان خراسان شمالی به فکر چاره باشید/ لایحه رتبه‌بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان به زودی اجرایی می‌شود
علی جدی با اشاره به اینکه در سال جاری به دلیل کاهش بارشها، کشاورزان دچار زیان شده و نتوانستند محصول خوبی را برداشت کنند، گفت: متولیان امر از الان برای تامین بذر کشاورزان به فکر چاره باشند تا در سال آینده نیز این روند تکرار نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با وضعیت بذر کشاورزی اظهار داشت: در سال جاری با توجه به کاهش بارش، خشکسالی و از بین رفتن بخش زیادی از تولیدات در حوزه تامین بذر کشاورزی مشکل وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: متولیان این امر در استان خراسان شمالی از استانداری تا جهاد کشاورزی پیگیری را از حال حاضر آغاز کنند، بذر کشاورزان را پیش بینی کنند، زیرا در غیر اینصورت بذر کم و احتمال می رود در سال آینده نیز همین روند تکرار شود.

,

جدی اضافه کرد: برای تامین بذر مورد نیاز می توانند از سایر استان هایی که در این زمینه مشکل نداشته اند، اقدام کنند تا کشاورزان برای سال دیگر نیز متحمل زیان نشوند.

,

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: طرح لایحه رتبه بندی معلمان و همسازان سازی حقوق بازنشستگان نیز در حال اقدام است و به زودی اجرایی خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه