اخبار داغ

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان:

اختتامیه جشنواره مطبوعات استان زنجان ۱۷مرداد برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره مطبوعات استان زنجان ۱۷مرداد برگزار می‌شود
یوسف ناصر، مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: داوری ۳۵۵ اثر رسیده به جشنواره مطبوعات استان زنجان آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان همزمان با روز خبرنگار در 17 مرداد در زنجان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه این مراسم به صورت مجازی است، افزود: در صورت فراهم بودن شرایط منتخبین در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان با حضور محدود مسئولان معرفی می‌شوند.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم به صورت تجمعی نیست و تنها در صورت اجازه ستاد کرونای استان فقط برگزیدگان در این مراسم حضور می‌یابند.
,
 
,
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به اینکه آثار ارسال شده به جشنواره مطبوعات استان زنجان در حال داوری است، افزود: داوران مطرح کشور از مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد داوری این جشنواره را برعهده دارند.
,
 
,
ناصر با بیان اینکه پس از اتمام داوری اسامی داوران اعلام می‌شود، ادامه داد: داوران این دوره جشنواره استان زنجان از بهترین‌های داوری محسوب می‌شوند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا سال گذشته نیز اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد و امسال هم به دلیل شروع پیک پنجم و محدودیت‌های به وجود آمده این برنامه مجازی برگزار می‌شود.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: 91 فعال رسانه‌ای استان زنجان در این دوره از جشنواره شرکت کردند که در مجموع 355 اثر داوری شده و افراد منتخب معرفی می‌شوند.
,
 
,
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: بیشترین اقبال اصحاب رسانه استان زنجان به بخش گزارش، تیتر و مقاله و یادداشت و سرمقاله بود و در بخش عکس نیز 26 اثر از عکاسان استان زنجان داوری می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه