اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت استان:

همه ظرفیت‌ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تکمیل است

همه ظرفیت‌ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تکمیل است
سید راشد جزایری گفت: همه ظرفیت‌ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تکمیل است و از همین رو مجبور به برپایی بیمارستان صحرایی در شهرکرد شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز; اظهار کرد: بهترین راه برای افرادی که مبتلا به کرونا هستند، خودمراقبتی، توجه به قرنطینه خانگی و مصرف داروهای تقویتی و حمایتی است.

وی افزود: گلایه مجموعه بهداشت و درمان و کارشناسان از مردم این است که چرا زمانی که بیماری کرونا در وضعیت خطرناکی است، رعایت نمی‌کنند و عادی انگاری در بین آن‌ها زیاد شده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح جامع مدیریت سلامت پیش‌بینی و در این طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها مشخص و تدوین شده است، این طرح از سوی ستاد ملی کرونا به دستگا‌ه‌های مختلف ابلاغ شد.

جزایری عنوان کرد: اجرای پروتکل‌های بهداشتی بر عهده مجموعه بهداشت و درمان نیست، بلکه این مجموعه صرفا وظیفه نظارت بر انجام آن‌ها را دارد.

وی خاطرنشان کرد: صرحتا اعلام می‌کنم علی‌رغم همه توصیه‌ها، پروتکل‌های بهداشتی، به‌ویژه با شروع موج پنجم کرونا با جدیت در کشور اجرا نمی‌شود و این جای تعجب دارد.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به دلیل همین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هم طول موج خیز پنجم بیشتر شده است و هم هم مدت زمان طولانی است که با این خیز مواجه‌ایم.

جزایری یادآور شد: همه ظرفیت‌ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تکمیل است و از همین رو مجبور به برپایی بیمارستان صحرایی در شهرکرد شدیم.

وی بیان کرد: مجموعه بهداشت و درمان بدون منت پذیرای بیماران است و وظایف خود در خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهد اما گرفتاری‌هایی که برای خانواده‌ها به سبب عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایجاد می‌شود به مراتب اثرات بدتری دارد.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: چطور به خودمان اجازه می‌دهیم در مراسمی شرکت کنیم که همه اعضای خانواده یا مبتلا به کرونا می‌شوند یا در معرض ابتلا قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز;,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه