اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان البرز:

خانواده ۵ هزار نفری عشایر البرز حافظان امنیت غذایی کشور هستند/ نقدینگی و خرید تضمینی؛ حلقه مفقوده تولیدات عشایر

خانواده ۵ هزار نفری عشایر البرز حافظان امنیت غذایی کشور هستند/ نقدینگی و خرید تضمینی؛ حلقه مفقوده تولیدات عشایر
علیرضا عباسی گفت: عشایر غیور کشور با دامداری، تولید محصولات کشاورزی، لبنیات و صنایع دستی سهم بزرگی در رفع نیازهای کشور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، علیرضا عباسی امروز سه شنبه در دیدار با عشایر استان البرز، آنها را حافظان امنیت غذایی کشور دانست و گفت: استان البرز ۸۶۰ خانواده عشایر با جمعیت ۵ هزار نفری دارد که روزانه ۶ هزار و ۸۰۰ تن شیر و ۳ هزار و ۸۰۰ تن گوشت گوسفندی تولید می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: عشایر غیور کشور با دامداری، تولید محصولات کشاورزی، لبنیات و صنایع دستی سهم بزرگی در رفع نیازهای کشور دارند اما با مشکلاتی چون نقدینگی، خرید تضمینی و بازارسازی برای محصولاتشان مواجه هستند.
,
 
,
عباسی با تاکید بر اینکه غالب دغدغه های عشایر ریشه انسانی دارد، تصریح کرد: عدم داشتن بازار مالی مناسب برای عرضه تولیدات لبنی، گوشتی، صنایع دامی، گردشگری و عدم تامین زنجیره تولید یا عوامل طبیعی نظیر خسارت سیل، رانش زمین،  از بین رفتن جاده ها و بالا آمدن آب رودخانه ها از جمله مشکلات آنها است.
,
 
,
در پایان این دیدار عشایر استان البرز در هر دو حوزه انسانی و عوامل طبیعی مسائل و مشکلاتی را مطرح کردند و نماینده مردم کرج در مجلس اظهار امیدواری کرد که با رفع موانع تولید و پشتیبانی های مورد نیاز به حل مشکلات عشایر و افزایش تولید کشور کمک کند.
,
 
,
 
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه