اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در لرستان پرداخت شد

۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در لرستان پرداخت شد
آشتاب گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به ۲۱ هزار و ۱۶ فقره پرونده برای اشتغال ۲۴ هزار و ۶۳۷ نفر پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: مهلت دریافت تسهیلات برای مشاغل متضرر از کرونا تا پایان شهریور ماه تمدید شد و متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: ضروریست بانکها در راستای پرداخت تسهیلات به متقاضیان شرایط را تسهیل و این روند سرعت بیشتری داشته باشد و پرداخت این تسهیلات با هدف حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا انجام شود.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: برخی از مشاغل که همچنان در این ایام کرونا درگیر مشکلات اقتصادی هستند، استمهال پرداخت اقساط تسهیلات برای آنها لحاظ می شود تا زمانی که بتوانند به وضعیت مطلوب برسند.

,

آشتاب خاطرنشان کرد: تاکنون در استان لرستان ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به ۲۱ هزار و ۱۶ فقره پرونده برای اشتغال ۲۴ هزار و ۶۳۷ نفر پرداخت شده است.

,

وی با اشاره به تشکیل ۲۸ هزار پرونده مشاغل آسیب دیده از کرونا، گفت: از این تعداد ۲۱ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات شده و حدود هفت هزار پرونده در مراحل بررسی بوده البته تلاش می شود تا این تعداد پرونده تعیین تکلیف شوند که در برخی از موارد متقاضی منصرف شده ولی برای سایر متقاضیان، تسریع در پرداخت تسهیلات مد نظر قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه