اخبار داغ

کاپ قهرمانی به بندرعباس رسید؛

حضور موفق بخش خصوصی در توسعه ورزش هرمزگان/ تیم قایقرانی بانوان استان لیگ برتر را تسخیر کرد+فیلم

حضور موفق بخش خصوصی در توسعه ورزش هرمزگان/ تیم قایقرانی بانوان استان لیگ برتر را تسخیر کرد+فیلم
در حالی تیم قایقرانی بانوان استان هرمزگان به مقام نخست رقابت‌های لیگ برتر این رشته ورزشی در کشور دست یافت که حمایت های بخش خصوصی یکی از عوامل  این موفقیت به شمار می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرزو پاسلار سرمربی تیم قایقرانی بانوان بحر گستر پارس صبح امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: با پایان یافتن لیگ برتر قایقرانی بانوان کشور در سال 99، توانستیم مقام نخست این دوره از رقابت ها را کسب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

پاسلار افزود: از سال 1387 تا کنون موفق به کسب پنج دوره قهرمانی کشور و مابقی دوره ها نیز به عنوان نایب قهرمانی رسیده ایم که در لیگ برتر 99 باری دیگر عنوان قهرمانی را به ارمغان آوردیم.

,

وی با بیان اینکه استعداد های ورزشی زیادی در استان هرمزگان وجود دارد گفت: بیش از 15 ورزشکار بانو را توانسته ایم در سال های اخیر به عنوان ورزشکار ملی و حرفه ای در حوزه قایقرانی به جامعه ورزشی کشور معرفی کنیم که در مسابقات بین المللی نیزخوش درخشیده و مدال های رنگارنگی را برای میهن ایران اسلامی کسب کرده اند.

,

سرمربی تیم قایقرانی بانوان بحر گستر پارس تاکید کرد: نگاه به ورزش باید یک نگاه کاملا حرفه ای باشد و زیرساخت های اولیه برای قهرمان پروری را در استان هرمزگان لازم داریم.

,

پاسلار با بیان اینکه امروز رشته قایقرانی پرچمدار رشته های موفق استان هرمزگان است ، خاطرنشان کرد: لازم می دانیم زیرساخت های این ورزش نسبت به گذشته توسعه پیدا کند.

,

, ,

 

,

تعهداتی در زمینه رشد ورزش استان هرمزگان داریم

, تعهداتی در زمینه رشد ورزش استان هرمزگان داریم,

اکبر سپهری مدیرعامل شرکت بحر و بر گستر پارس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد:سال گذشته عنوان اسپانسر قایقرانی استان هرمزگان را بر عهده داشتیم که با تلاش های شبانه روزی کادر فنی و ورزشکاران این رشته، تیم بانوان قایقرانی هرمزگان به مقام برتر این رشته آبی در کشور دست یافت و این افتخاری است که برای استان هرمزگان حائز اهمیت می باشد.

,

سپهری افزود:  اولین پیامد قهرمانی تیم بانوان قایقران استان در لیگ برتر کشور، شادی مضاعفی بود که در کل استان برای مردم به همراه داشت و این موضوع ایمان ما را به خدا بیشتر کرد زیرا ما وعده ای را با خدای خود عهد بسته بودیم که هر کاری از دست ما بر می آید را دریغ نکنیم.

,

وی با بیان اینکه استان هرمزگان جایی هست که اقتصاد ما شکل گرفته و تعهداتی برای ارتقاء ورزش در این استان داریم، تصریح کرد: حمایت هایی که در فصل گذشته از تیم قایقرانی این استان صورت گرفت و به نتیجه خوبی نیز منتج شد، باعث شادی روز افزون ما گردید و ما را ترغیب نمود که در این حوزه بتوانیم بیشتر فعالیت کنیم.

,

, ,

 

,

مدیرعامل شرکت بحر و بر گستر پارس گفت: قطع به یقین هزینه هایی که در ورزش مصرف می شود تعهد اجتماعی به جامعه ای هست که در آن زندگی می کنیم، میزان سرمایه گذاری در موضوعات ورزشی که باید اتفاق بی افتد علاوه بر سرمایه گذاری، جنبه معنوی بسیاری نیز به همراه خواهد داشت.

,

سپهری با بیان اینکه در آرزوهای خودمان می بینیم و برای ایران عزیزمان می خواهیم که در دوره های المپیک بچه های هرمزگان شرکت کنند ، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده ای نه چندان دور در المپیک مدال کسب کنند و مجسمه هایی به عنوان نماد قهرمان ملی از ورزشکاران هرمزگانی ساخته و در جای جای این استان نصب شود.

,

وی با اشاره به گسترش شدید ویروس منحوس کرونا در استان هرمزگان ابراز کرد: موضوع سلامت مبحثی هست که امروز با ورود ویروس کووید 19 مردم با گوشت و خون خود می سنجند و سلامت در سازمان ها جزو موضوعاتی است که در اهم موضوعات قرار گرفته و بودن یک مجموعه با سلامت و رشد جسمانی باعث رشد و بقای سازمان می شود.

,

مدیرعامل شرکت بحر و بر گستر پارس گفت: سلامت در جامعه و سازمان بسیار با اهمیت بوده که در این راستا قوانینی نیز تدوین شده است، موضوع دغدغه در ورزش استان هرمزگان موضوعی نیست که با یک گفتمان و گفت و گو حل شود و نیازمند یک آگاهی و فرهنگ سازی دائمی دارد که اهمیت  واقعی ورزش در استان تبیین شود.

,

سپهری با اشاره به اینکه سازمانی که سلامت جسمی دارد یک سازمانی زیباتر و کارآمد تر خواهد بود، افزود: یکی از موضوعاتی که در دستور کار سازمانی قرار داده ایم، نحوه سلامت کارمندان است که به صورت دقیق بررسی می شود و در آزمایش های دوره ای وضعیت جسمانی با برنامه های مناسب تغذیه ای  و ورزشی در اولویت قرار داده ایم.

,

, ,

 

,

بخش خصوصی بیش از پیش حامی ورزش هرمزگان باشد

,

علیرضا صادقی عضو هیئت مدیره شرکت بحر و بر گستر پارس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: : استان هرمزگان یک استان مستعد در رابطه با کار و اشتغال هست و شرکت های خصوصی زیادی در این استان وجود دارند که می توانند حمایت های خودشان را از ورزش داشته باشند.

,

صادقی افزود: ورزش یک مجموعه از به هم پیوستگی رشته های مختلف است که نیازمند مساعدت و پول هست و  با شرایطی که اکنون مشکل اقتصادی دامن ادارات دولتی را گرفته؛ بخش خصوصی و صنایعی که در استان حضور دارند باید بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را برعهده بگیرند و ایفای نقش نمایند.

,

وی عنوان کرد: با حمایتی که اخیرا استاندار هرمزگان برای پشتیبانی از ورزش ایجاد کرد، این حمایت می تواند موثر باشد اما پیش قدمی بخش خصوصی بیشتر موثر خواهد بود.

,

عضو هیئت مدیره شرکت بحر و بر گستر پارس گفت: این افتخار از چندین سال پیش نصیب ما شد که در مکان هایی که در صنایع خدمت داشته ایم از رشته های مختلفی نظیر تیراندازی، تنیس روزی میز، کشتی و قایقرانی حمایت هایی را داشته باشیم و در مسابقات مختلف و حتی در اعزام تیمی و انفرادی به مسابقات آسیایی حامی ورزشکاران باشیم.

,

صادقی خاطرنشان کرد: ورزش استان هرمزگان این استعداد را دارد که باحمایت های مختلف در بخش های کشوری و حتی جهانی در کورس رقابت ها حضور داشته باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه