اخبار داغ

نگران حریف‌های روس‌مان هستیم؛

محمدی: اطری شایستگی ایستادن روی سکوی المپیک را دارد/ یزدانی کشتی به کشتی بهتر می‌شود

محمدی: اطری شایستگی ایستادن روی سکوی المپیک را دارد/ یزدانی کشتی به کشتی بهتر می‌شود
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: بعد از ظهر دو حریف روس داریم که در مورد هر دو نگران هستیم اما همه تلاشمان را انجام می دهیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از موفقیت رضا اطری و حسن یزدانی در صعود به مرحله نیمه‌نهایی المپیک توکیو اظهار داشت: هنوز اول راه هستیم و هیچ اتفاقی نیفتاده. رضا اطری دو حریف اصلی خودش را برد و این نشان می دهد که شایسته ایستادن روی سکوست اما این به معنای تمام شدن کار نیست. او بعد از ظهر با حریف روس مسابقه دارد که کارش راحت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: حسن یزدانی هم کشتی به کشتی بهتر می‌شود. بعد از ظهر دو حریف روس داریم که در مورد هر دو نگران هستیم اما همه تلاشمان را انجام می دهیم. تا اینجا خوب بوده ایم اما این به معنای تمام شدن کار نیست.
,
 
,
محمدی با تاکید بر حفظ آرامش کشتی گیران گفت: در حال حاضر حفظ آرامش مهمترین مسئله برای ما است و قدم به قدم جلو می رویم. هر چهار نفر از لحاظ شرایط بدنی خوب هستند و از لحاظ روانی نیاز به آرامش دارند. قرعه مصطفی حسین خانی و امیرحسین زارع امروز مشخص می شود. در المپیک می گویند قرعه مهم نیست اما در رقابت‌های فرنگی دیدید که قرعه مهم و برای کشتی گیران تعیین کننده است. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه