اخبار داغ

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان:

مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی استان زنجان شهریورماه برگزار می‌شود

مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی استان زنجان شهریورماه برگزار می‌شود
سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیات هستیم که در صورت فراهم بودن شرایط، تلاش می‌کنیم در شهریورماه برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به زودی، آگهی ثبت‌نام از متقاضیان ریاست هیات بدنسازی استان زنجان منتشر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام از متقاضیان، وارد مسائل مقدماتی و استعلام می‌شویم، خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان هستیم که در صورت فراهم بودن شرایط، تلاش می‌کنیم در شهریورماه برگزار شود.

,

حمزه‌پور در خصوص فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در سطح استان گفت: باشگاه‌های بدنسازی در گروهبندی رشته‌های ورزشی، جزء گروه 2 بوده و در وضعیت نارنجی می‌توانند فعالیت کنند و هم‌اکنون در شهرستان‌های قرمز، اجازه فعالیت ندارند.

,

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان اظهار داشت: مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان قرار است که در صورت امکان در 5 شهریور، بدون حضور تماشاگران و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

,

وی تصریح کرد: این مسایقات جهت اعزم به مسابقات کشوری است.

,

به گزارش موج رسا؛ بعد از انتصاب مهران زرگری (رئیس سابق هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان) به عنوان دبیرکمیته امور استان‌های فدراسیون، محمدعلی حمزه‌پور به عنوان سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان منصوب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه