اخبار داغ

تنور انتخاب سرمربی در ذوب آهن داغ می شود

تنور انتخاب سرمربی در ذوب آهن داغ می شود
با رفتن حسینی بازار انتخاب سرمربی در ذوب بالا گرفت، روز گذشته اعلام شد شش مربی در لیست بررسی این باشگاه قرار دارد اما شاید در انتخاب مربی در باشگاه های ایران عادت کردیم که تصمیم رونالدینیویی باشد و در حالی که اسم های دیگری مطرح است ناگهان کس دیگری بر این کرسی بنشیند؛ اتفاقی که در تیم های مختلف در این سال ها شاهد آن بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ذوب آهن یک  فصل کابوس وار را پشت سر گذاشت تا تغییر وضعیت این تیم یک مطالبه در اصفهان شود؛ مطالبه ای که روز گذشته با حضور جمعی از هوادارن این تیم در باشگاه بیشتر به چشم آمد و در نهایت نیز  همان طور که انتظار می رفت کارنامه نه چندان موفق مجتبی حسینی  در ذوب آهن اعضای هیات مدیریه را به برکناری و قطع همکاری با این مربی وا داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شاید امروز دوست داشتیم که این سرمربی برای ذوب آهن، مانند نویدکیایی دیگر  باشد برای سپاهان اما اینگونه نبود و حسینی عملکرد قابل دفاعی از خود به جا نگذاشت هر چند که در کسب این نتایج عوامل دیگری نیز تاثیر گذار بود.

,

با رفتن حسینی بازار انتخاب سرمربی در ذوب بالا گرفت، روز گذشته اعلام شد 6 مربی در لیست بررسی این باشگاه قرار دارد اما شاید در انتخاب مربی در باشگاه های ایران عادت کردیم که تصمیم رونالدینیویی باشد و در حالی که اسم های دیگری مطرح است ناگهان کس دیگری بر این کرسی بنشیند؛ اتفاقی که در تیم های مختلف در این سال ها شاهد آن بودیم.

,

از اسم های تکراری که در این انتخاب که بگذریم این سوال مطرح است که چه کسی می تواند به تیم ذوب آهن کمک کند؟ در انتخاب مربی باید قبول کنیم که دو دسته انتخاب پیش روی باشگاه است که یکی انتخاب سرمربی داخلی و دیگری خارجی است؛ انتخاب سرمربی خارجی هر چند که در حال حاضر با محدودیت های قانونی رو به رو ست که ممکن است برداشته شود اما ما در لیگ فوتبالمان یاد گرفتیم که مربیان خارجی باید بسیاری کارشناسی شده و با بررسی انتخاب شوند و گرنه بسیاری از آن ها حتی در حالی که اسم و رسم های فراوان داشته اند، نتوانستند در فوتبال ما موفق باشند؛ البته مثال هایی در مقابل نیز وجود دارد.

,

این در حالی است که در شرایط ارزی نیز نمی توان انتظار داشت سرمربی سرشانسی را به فوتبال اصفهان آورد و اگر کمی منطقی فکرکنیم با این شرایط به نظر سرمربی باشگاه ذوب آهن نمی تواند یک مربی خارجی باشد و بیشتر تصمیم گیری ها به سمت مربیان داخلی خواهد رفت.

,

اما در میان مربیان داخلی دایره انتخاب بسیار گسترده نخواهد بود چرا که بسیاری از مربیان مطرح داخلی در حال حاضر در باشگاه های خود ماندنی شدند و برخی نیز در شرایط گذشته نشان دادند که از تهران خارج نخواهند شد و گزینه برای ذوب آهن به حساب نخواهند آمد؛ البته برخی گزینه های کلیشه ای نیز همیشه برای ذوب آهن مطرح هستند و تا دقیقه 90 نیز شانس بالایی دارند اما در آخر انتخاب نمی شوند.

,

در میان گزینه های داخلی ما با دو نسل مربی رو به رو هستیم که در دسته های مدرن و سنتی تقسیم بندی می شوند هر چند که این تقسیم بندی بر اساس سن صورت می گیرد وگرنه نه جوان تر ها گاهی مدرن هستند و نه مسن ترها سنتی فکر می کنند؛ در این دسته بندی ها نیز زیاد گزینه های زیادی در اختیار باشگاه نخواهد بود.

,

حسین فرکی، مهدی تارتار، مهدی رجب زاده، هومن افاضلی، رسول خطیبی و جواد نکونام نام هایی است که مطرح می شود که البته به نظر می رسد تارتار به ماندن در پیکان نزدیک شده است در کنار این نام ها منصور ابراهیم زاده و سالکت الهامی نیز مطرح می شود که در حال حاضر این نام ها در کنار نام های دیگر به نظر هنوز  یک حدس و گمان است.

,

به نظر می رسد ذوب آهن نیاز دارد هر چه زودتر تکلیف نیمکت خود را مشخص کند تا از نقل و انتقالات با توجه به اینکه برخی از بازیکنان خود را از دست داده جا نماند؛ هر روزی که از بلاتکلیفی این تیم بگذرد می تواند به ضرر این تیم باشد.

,

هواداران این تیم انتظار دارند این تیم در فصل آینده به جایگاه واقعی خود بازگردد و شرایط این فصل را دیگر تجربه نکند؛ اتفاقی که با یک برنامه ریزی درست اتفاق خواهد افتاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه