اخبار داغ

رئیسی در دیدار وزیر گردشگری غنا:

کاهش سطح روابط با کشورهای آفریقایی برای دولت قابل قبول نیست

کاهش سطح روابط با کشورهای آفریقایی برای دولت قابل قبول نیست
رئیس‌‎جمهور گفت: کاهش سطح روابط با غنا و دیگر کشورهای آفریقایی برای دولت سیزدهم قابل قبول نیست و تلاش خود را برای بالفعل شدن همه ظرفیت‌های موجود به کار خواهیم گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور بعد از ظهر امروز در دیدار «ابراهیم محمد»، وزیر گردشگری غنا با تشکر از پیام تبریک همتای غنایی خود گفت: از شما می‌خواهم در بازگشت به کشورتان، پیام اراده جمهوری اسلامی ایران برای گسترش مناسبات اقتصادی با غنا را ابلاغ کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اظهار ناخرسندی وزیر گردشگری غنا از کاهش سطح تعاملات اقتصادی ایران با این کشور افزود: کاهش سطح روابط با غنا و دیگر کشورهای آفریقایی برای دولت سیزدهم قابل قبول نیست و تلاش خود را برای بالفعل شدن همه ظرفیت‌های موجود به منظور ارتقای سطح روابط با کشورهای آفریقایی به کار خواهیم گرفت.
,
 
,
همچنین، «ابراهیم محمد» وزیر گردشگری غنا نیز در این دیدار با ابلاغ تبریک صمیمانه رئیس‌جمهور کشورش برای آغاز فعالیت دولت رئیسی، اظهار داشت: امیدواریم با رفع موانع، مناسبات و تعاملات ایران و غنا در عرصه‌های مختلف و به ویژه در زمینه اقتصادی هر چه بیشتر گسترش یابد.
,
 
,
وزیر گردشگری غنا با اشاره به موقعیت مناسب کشورش در غرب قاره آفریقا تصریح کرد: غنا موقعیت خوبی برای فعالیت اقتصادی دارد و می‌تواند دروازه ورود ایران به این قاره باشد.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه