اخبار داغ

استقلال به‌شرط حفظ بازیکنان مدعی اول قهرمانی‌ست؛

مجیدی: علاوه‌بر عشق و صداقت در مربی‌گری، علم آن‌را هم دارم/ لباس‌هایم را باید با شمارۀ چشم داور سِت کنم!

مجیدی: علاوه‌بر عشق و صداقت در مربی‌گری، علم آن‌را هم دارم/ لباس‌هایم را باید با شمارۀ چشم داور سِت کنم!
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای بردن علاوه بر عشق و صداقتِ مربیگری نشان دادم علم مربیگری هم تاثیرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و گل گهر در فینال حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جانداری بود و هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند. تیم ما در نیمه دوم خیلی بهتر کار کرد و با تعویض هایی که انجام دادیم، روند بازی را عوض کردیم و برنده شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: از بازیکنانم خیلی ممنون هستم و زحمت کشیدند. از حسین حسینی تشکر می کنم که در زمانی که یک بر صفر عقب بودیم، یک فرصت استثنایی را از حریف گرفت. در کل هنوز چیزی تمام نشده و از فردا برای فینال تلاش خواهیم کرد.
,
 
,
سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در بازی هایی که مهدی قائدی هیچ کاری در زمین انجام نمی دهد او تعویض نمی شود ولی بازیکنانی مثل مطهری همیشه گزینه تعویض هستند گفت: من دلیلی برای تعویض مهدی قائدی نمی بینم. او بسیار موثر است و چیزی که من می خواهم در زمین انجام می دهد. تعویض مطهری هم تاکتیکی است و بعضی مواقع می خواهیم سیستم بازی  را عوض کنیم. ارسلان مطهری امشب خوب بازی کرد و امیدوار هستم که در بازی فینال گلزنی کند.
,
 
,
 مجیدی در خصوص اینکه قلعه نویی بعد از بازی اعلام کرد استقلال با کمکِ داور در ۴ بازی مقابل این تیم پیروز شده است گفت: من نظری در مورد صحبت های آقای قلعه نویی ندارم ولی امروز برای بردن علاوه بر عشق و صداقتِ مربیگری نشان دادم علم مربیگری هم تاثیرگذار است.
,
 
,
وی در خصوص اینکه داور به لباس وی معترض شده بود عنوان کرد: نمی دانم قوانین بازی به بازی عوض می شود یا خیر؟ هر لباسی می پوشیدم داور بازی گفت که کمک داوری که در آن سوی زمین است نور استادیوم به چشمش می خورد و لباس شما را یا سفید می بیند و یا آبی. حالا من باید از فردا من جستجو کنم که چه رنگی با نور استادیوم همخوانی ندارد که ان شاالله  داور اشتباه نگیرد! من هم آبی پوشیدم و هم لباسی که به تن دارم. با این لباس ۳ بازی قبل کنار خط بودم. نمی دانم این قانون است یا بستگی به نمره چشم داور دارد اما اگرقانون است به ما بگویند که ما یک لباس دیگر بپوشیم.
,
 
,
 سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تیمش سال گذشته هم به فینال رسید و به نظر می رسد که او سال بعد هم در اینن تیم حضور دارد گفت:من به گذشته هیچ زمان فکر نمی کنم ولی در مورد آینده باز هم می گویم از مدیران استقلال خواهش می کنم نگذارند حتی یک بازیکن از این تیم جدا شود. اگر این بازیکنان حفظ شوند و ۲-۳ بازیکن به این تیم اضافه شوند استقلال را مدعی اول قهرمانی در فصل آینده می دانم و مطمئن باشید در آسیا هم نتیجه می گیریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه