اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد:

تعهد و تخصص، دو فاکتور رای اعتماد به وزرا

تعهد و تخصص، دو فاکتور رای اعتماد به وزرا
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وکلای مردم در خانه ملت دو فاکتور اصلی تعهد و تخصص را در دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم مدنظر و تاکید قرار می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد نادری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: در وهله اول باید گفت با توجه تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تشکیل هر چه سریعتر دولت، مجلس آمادگی دارد در سه شیفته نسبت به دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت اقدام کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: از این‌رو مجلس حاضر است نقش و وظیفه خود را در سرعت بخشیدن به تشکیل دولت و انتخاب وزرای وزارتخانه‌ها به خوبی ایفا کند.
,
 
,
نماینده مردم تهران در خانه ملت از برگزاری جلسات متعدد به منظور بررسی و احصاء شاخص‌های رای اعتماد به وزرا خبر و ادامه داد: در کنار تعهد و تخصص به عنوان دو شاخصه اصلی، کاربلد بودن، برخورداری از برنامه تحولی و سوابق کاری در حوزه‌های مرتبط توانمندی با هدف تسریع در حل مشکلات کشور از دیگر فاکتورهای مهم است.
,
 
,
نادری خاطرنشان کرد: داشتن انگیزه لازم برای خدمت، بهره‌مندی از پتانسیل‌های ذهنی، باور و اعتقاد به حرکت در مسیر تحقق تحولات جدی از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار نمایندگان مجلس برای تصدی‌گری وزارتخانه‌ها در دولت سیزدهم است.
,
 
,
وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جوان‌گرایی در بستر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، یگی از موضوعات مورد توجه مجلسی‌ها در دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی استفاده از ظرفیت جوانان متخصص، کاربلد، دارای تجربه و باورمند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یقینا وکلای مردم در خانه ملت با نگاهی فراجناحی و به دور از تعصبات و نگاه‌های سیاسی این هدف اصلی را دنبال می‌کند که افراد دارای شایستگی و توانمندی در راس امور و مسندهای مدیریتی و اجرایی قرار گرفته و منشا خدمات به کشور باشند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه