اخبار داغ

در بخش زنان بدشانسی آوردیم؛

سعیدی: طلای گنج زاده کام مردم را شیرین کرد/ این افتخار را به رهبر انقلاب تبریک می گویم

سعیدی:  طلای گنج زاده کام مردم را شیرین کرد/ این افتخار را به رهبر انقلاب تبریک می گویم
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: خوشحالم در شب پایانی مدال طلا را بدست آوردیم و این افتخار را به رهبر انقلاب و مردم عزیز تبریک می گویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک پس از پایان بازیهای المپیک با طلای سجاد گنج زاده برای ایران اظهار داشت: گنج زاده با لطف خدا و دعای مردم و تلاش های شبانه روزی خود امشب توانست به فینال راه یابد و طلای المپیک را بدست بیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: این موفقیت را به همه تبریک می گویم و خوشحالم در شب پایانی مدال طلا را بدست آوردیم. این افتخار را به رهبر انقلاب و مردم عزیز تبریک می گویم. امیدوارم در المپیک های بعدی هم به درخشش خود ادامه دهیم.
,
 
,
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کاراته ایران ظرفیت های زیادی دارد. در بخش زنان بدشانسی آوردیم  و عباسعلی به خاطر آسیب دیدگی با مشکل رو به رو شد و از بهمنیار هم تشکر می کنم.
,
وی ادامه داد: گنج زاده شانس مدال بود و این پیش بینی را می کردم که به مدال برسد. گنج زاده به آرزوی خود رسید و کام مردم را هم شیرین کرد.
,
 
,
سعیدی در خصوص ناکامی برخی رشته ها گفت: کارشناسان بعد از اتمام بازی ها بررسی های لازم را انجام می دهند و به اطلاع مردم می رسانند.
,
 
,
وی ادامه داد: به هر حال همه فدراسیون ها تلاش کردند و مجموعه مدیریتی ورزش هم حمایت کرد اما سطح مسابقات بسیار بالاست و همه کشورها رقابت زیادی داشتند و کشورهای بیشتری نسبت به المپیک قبل مدال آوردند. خوشبختانه دو ظرفیت جدید در کاراته و تیراندازی هم برای ما مدال آوردند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه