اخبار داغ

کاراته به کمترین حقش که مدال طلا بود، رسید

هروی: خدا را حس کردم/ گنج زاده با دست و پای شکسته غیرت کرد و طلا گرفت

هروی: خدا را حس کردم/ گنج زاده با دست و پای شکسته غیرت کرد و طلا گرفت
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: خداراشکر آنچه که لایقش بودیم، رسیدیم. خدا را واقعا حسش کردم و خدا خواست که ما طلایی شویم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته پس از کسب مدال طلای سجاد گنج زاده اظهار داشت: کاراته به کمترین حقش که کسب مدال طلا بود، رسید. خانم عباسعلی هم خوب مبارزه کرد و حیف شد به مدال نرسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: با شرایط خاصی به توکیو رسیدیم و خداراشکر آنچه که لایقش بودیم، رسیدیم. خدا را واقعا حسش کردم و خدا خواست که ما طلایی شویم.

,

سرمربی تیم ملی کاراته درباره سجاد گنج زاده گفت: سجاد واقعا آسیب دیدگی سختی داشت. یک ماه پیش پایش شکست و ۱۰ روز پیش در آخرین تمرین کف دستش شکست و با غیرت در این مسابقات شرکت کرد. این آسیب دیدگی ها انگیزه وی را بیشتر کرد.

,

وی افزود: باید از پورشیب تشکر کنم که واقعا به ما کمک کرد و دستش را می‌بوسم و حقش این بود که در این مسابقات حضور داشته باشد.

,

هروی تصریح کرد: همدلی باعث موفقیت کاراته بود. باید از کادرم تشکر کنم که واقعا شبانه روز تلاش کردند. سجاد هم واقعا تلاش کرد و طلایی شد.جا دارد از رییس فدراسیون و وزارت ورزش و کمیته تشکر کنم که هر آن چیزی که خواستیم در اختیار ما قرار دارند و ما هم با کسب مدال طلا جواب زحمات آنها را دادیم و شرمنده مردم نشدیم.

,

وی افزود: اگر بهمن هم بود، حتما طلا می‌گرفت و چیزی کم نداشت. برخی چیزها دست ما نیست و هر اتفاقی بیفتد ما بازهم شاکر هستیم و حتما حکمتی داشته است.

,

هروی گفت: ثبات و همدلی باعث موفقیت کاراته شد. من ۶ سال سرمربی تیم ملی هستم و با همدلی توانستیم به قولی که داده بودیم، برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه