اخبار داغ

کاراته لیاقت ماندن در المپیک را دارد

گنج زاده: احساس خاصی ندارم، فقط سرم درد می کند!/ ناراحتم که به این شکل مدال گرفتم

گنج زاده: احساس خاصی ندارم، فقط سرم درد می کند!/ ناراحتم که به این شکل مدال گرفتم
قهرمان المپیک کاراته گفت: احساس خاصی ندارم، فقط سرم درد می کند!
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری مدال آوران وزن 75+ کاراته المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سجاد گنج زاده در نشست خبری در جواب به این پرسش که چه احساسی دارد، اظهار داشت: احساس خاصی ندارم، فقط سرم درد می کند! عقب بودم و تلاش می کردم که جبران کنم. چیزی یادم نمی آید و‌ فقط مربی ام پیش پزشکان نزدم آمد و گفت اول شدی. ناراحتم که به این شکل مدال گرفتم.

,

قهرمان المپیک در پاسخ به این سوال که گفته بود دوست داشت طور دیگری قهرمان می شدی و ایده آل شما برای رسیدن به قهرمان شدن چه بود، گفت: هر ورزشکاری دوست دارد مسابقه اش با برد تمام شود که متاسفانه من در فینال مصدوم شدم. امروز روز خوبی برای من بود. خوب شروع کردم و پله پله خوب پیش رفتم. مسابقات امروزم جز بهترین مسابقاتی بود که داده بودم اما باز هم خدارا شکر.

,

گنج زاده همچنین در خصوص اینکه کاراته فقط در همین دوره بود، عنوان کرد: اول اینکه خداراشکر می کنم فرصت حضور در المپیک را داشتم و ‌این شانس نسل ما بوده که در المپیک باشیم. کاراته با این زیبایی ها لیاقت ماندن در المپیک را دارد و امیدوارم در المپیک بماند. از حس امروزم این را دارم که فشار المپیک طوری است که شاید ورزشکار نتواند خودش باشد اما من امروز خودم بودم و‌ از این بابت خوشحالم.

,

قهرمان کشورمان در مورد برنامه آینده اش تصریح کرد: ما چند ماه دیگر قهرمانی جهان را در دبی داریم. امیدواریم تیم کشورمان باز قهرمان جهان شود و من هر تلاشی که بتوانم انجام می دهم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه