اخبار داغ

عزیزی خادم:

از تمام ظرفیت‌ها برای کسب میزبانی انتخابی جام جهانی استفاده می‌کنیم/ ۲ مربی جدید به تیم ملی اضافه می‌شوند

از تمام ظرفیت‌ها برای کسب میزبانی انتخابی جام جهانی استفاده می‌کنیم/ ۲ مربی جدید به تیم ملی اضافه می‌شوند
شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد، دو مربی جدید به کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی اظهار داشت: ابتدا جا دارد تشکر کنم از مدیرعامل مجموعه‌ای که به‌عنوان اسپانسر در کنار ما خواهد بود. واقعاً کار بزرگ و بی‌سابقه‌ای صورت گرفت. برای فوتبال ایران در یک برهه و گذر تاریخی که تیم ملی با شرایطی سخت مواجه بود و فدراسیون از نظر مالی و اقتصادی با مشکلات دست به گریبان بود، کار بزرگی صورت گرفت. امیدوارم سطح لجستیکی تمام تیم‌های ملی را ارتقا دهیم که یکی از مهمترین آنها گرفتن پرواز اختصاصی برای تیم ملی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با یادآوری امکانات پرواز اختصاصی که پیش از این برای تیم‌های ملی هماهنگ شده است، افزود: این اسپانسر جدید تا پایان جام جهانی محبت کرده و در کنار تیم ملی فوتبال خواهد بود. امیدوارم از ظرفیت‌های که وجود دارد استفاده کنیم برای همگرایی و هم‌افزایی و در این راستا بتوانیم شادی ملت ایران را داشته باشیم. مردم ایران همیشه در سختی‌ها کنار هم بوده‌اند. امروز تیم ملی واقعاً نیاز به کمک دارد و هرکس هر چه از دستش بر می‌آید، باید کمک کند. یکی از سخت‌ترین کارها بحث ایرلاین اختصاصی بود که انجام شد.
,
 
,
رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امیدوارم با ایرلاین اختصاصی تیم ملی به جام جهانی برویم و با این هواپیمایی به دوحه سفر کنیم.
,
 
,
عزیزی خادم درباره تمدید قرارداد کریم باقری و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی، هم گفت: تقریباً برنامه‌ریزی صورت گرفته و قرار است ستادی با عنوان جام جهانی تشکیل شود که آقای موسوی (مدیرعامل شرکتی که حامی تیم ملی شده است) هم به ما کمک می‌کند. در حوزه بحث فنی قریب به اتفاق توافقات انجام شده است و جلسه کاملی دیروز با آقای اسکوچیچ داشتیم و راجع به برنامه‌ها صحبت کردیم و امروز هم با آقای هاشیمان جلسه داشتیم. قطعاً در یکی دو روز آینده هم با آقای باقری جلسه خواهم داشت. یکی دو نفر دیگر هم به تیم ملی ما اضافه خواهند شد، هم بدنساز و هم آنالیزور.
,
 
,
وی با تأکید بر ایتکه «تیم ملی شرایط مناسبی دارد.»، تصریح کرد: مهمترین بحث همگرایی است که باید در ارکان کشور و رسانه‌ها صورت بگیرد تا در آستانه بازی‌ها مثل قبل از سفر به بحرین در کنار هم قرار بگیریم. به دعای خوبان عالم و اذن الهی امید داریم و ان‌شاءالله بتوانیم صعود کنیم. سطح کیفی تیم‌ها بالا آمده و ان‌شاءالله بتوانیم فضای خوبی ایجاد و به جام جهانی صعود کنیم و البته دل مردم را که درگیر مسائل سخت اقتصادی هستند، شاد کنیم. امیدوارم بتوانیم شور و نشاط را با صعود به جام جهانی به ارمغان بیاوریم. یکی از مهمترین کارها همین کاری بود که اسپانسر جدید برای ما انجام داد. ان‌شاءالله بازهم شاهد این قبیل همکاری‌ها با تیم ملی باشیم. تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال فصل نوینی را در پیش داشته و برنامه‌ریزی جدیدی دارند و قطعاً رفتارها و برنامه‌ریزی‌های‌شان متمایز خواهد بود. به همین دلیل امروز شاهد یک کار جدید هستیم که در یک دهه اخیر انجام نشده بود.
,
 
,
وی درباره میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت: آقای کامرانی‌فر در جریان است. ما باید منتظر بررسی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و پاسخ آن باشیم. قطعاً از تمام ظرفیت‌های‌مان برای کسب میزبانی استفاده خواهیم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه