اخبار داغ

برای جذب بازیکن و مربی خارجی مکانیزم تعریف کردیم؛

بهاروند: عزیزی‌خادم حکم ریاست سازمان لیگ را به من داده و سرپرست نیستم/ فصل آتی لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

بهاروند: عزیزی‌خادم حکم ریاست سازمان لیگ را به من داده و سرپرست نیستم/ فصل آتی لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم در فصل آینده بتوانیم درصدی از تماشاگران را با هماهنگی ستاد ملی کرونا در ورزشگاه‌ها داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر بهاروند در حاشیه مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی اظهار داشت: شما می‌دانید یکی از مشکلات عمده فدراسیون بحث اسپانسری و مسائل مالی است که خدا را شکر این مشکل هم در حال شدن است تا ان‌شاءالله حداقل بدانیم در یک سال یک حامی مالی داریم و حداقل در مورد تیم ملی این مشکل را نداشته باشیم و به مشکل دیگر رسیدگی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرپرست سازمان لیگ در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر نیز توضیح داد: هر لیگی شرایط خاص خودش را دارد، اما لیگ برتر مخاطب زیادی دارد. دیدید که لیگ جذاب بود و تا لحظه آخر مشخص نبود چه تیمی قهرمان خواهد شد. فقط جای تماشاگران خالی بود که امیدوارم از فصل آینده در لیگ حضور داشته باشند و لیگ را جذاب کنند.
,
 
,
وی درباره اینکه چقدر امیدوار است لیگ برتر در فصل آینده با حضور تماشاگران برگزار شود، گفت: ما تا هفته پایانی هم این درخواست را داشتیم اما شرایط کرونا بدتر شد. فکر می‌کنم در فصل آینده بتوانیم درصدی از تماشاگران را با هماهنگی ستاد ملی کرونا در ورزشگاه‌ها داشته باشیم. البته اگر مردم رعایت کنند و وضعیت کرونا بهتر شود.
,
 
,
بهاروند راجع به مصوبات جدید فدراسیون فوتبال در مورد سازمان لیگ تصریح کرد: من در آن جلسه نبودم، ولی سازمان لیگ نقطه قوت فدراسیون بوده است که به خوبی لیگ‌ها را برگزار کرده است. البته نه با شخص من. سازمان لیگ قبل از حضور من هم بوده و به خوبی وظیفه‌اش را انجام داده است. هر سال شرایط بهتر می‌شود. ما باید ایرادات را برطرف کنیم. کار اجرایی بدون مشکل نیست. فدراسیون هم در جنبه حمایتی برنامه خود را داده بود تا سازمان لیگ را حمایت کند.
,
 
,
وی در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی سرپرستی‌اش در سازمان لیگ ادامه دارد، عنوان کرد: من در سازمان لیگ سرپرست نیستم. سازمان لیگ یک ارگان مستقل و با ثبت خصوصی است و من به‌عنوان رئیس در این سازمان هستم. عزیزی خادم به من حکم داده است به‌عنوان رئیس سازمان. من شنیدم بعضی‌ها می‌گویند سه ماه سرپرستی من تمام شده است، اما باید بگویم این سه ماه شامل سازمان لیگ نمی‌شود. 
,
 
,
بهاروند در مورد برنامه لیگ برتر که از اواخر شهریور ماه آغاز خواهد شد، گفت: قطعاً لیگ در همان زمان شروع می‌شود، اما به برنامه تیم ملی بستگی دارد. ما امسال برنامه خوبی خواهیم داشت. در بحث جذب بازیکن خارجی مکانیزم‌های خوبی تعریف شده است. قطعاً هم این قانون باز خواهد شد و هم محدود خواهد شد تا بدهی‌های که گریبان‌گیر فوتبال شده است به این راحتی پیش نیاید. در برگزاری لیگ هم در بحث انضباطی و نظم و انضباطی قطعاً بهتر خواهیم شد تا ان‌شاءالله فصل بهتری داشته باشیم.
,
 
,
وی درباره جذب مربی و بازیکن خارجی ادامه داد: ما مکانیزمی تعریف کردیم و در هیئت رئیسه سازمان لیگ هم تصویب شده است. این در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم تصویب شود همین اتفاق خواهد افتاد. در کشورهای دیگر هم این اتفاق افتاده است. یک بازیکن ۲۵ میلیاردی را چرا باید بیاوریم؟ یک مکانیزمی تعریف شده است تا بازیکنی که وارد کشور می‌شود بررسی شود تا قبل از این کجا بوده است. تضمین مالی هم حتماً باید به سازمان لیگ داده شود تا اجازه جذب بازیکن داده شود. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه