اخبار داغ

تنیس بین‌المللی پیشکسوتان| پایان رقابت‌ها با معرفی قهرمانان رده‌های سنی

تنیس بین‌المللی پیشکسوتان| پایان رقابت‌ها با معرفی قهرمانان رده‌های سنی
در ادامه برگزاری مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان در تهران، فینال رده‌های سنی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان با انجام دیدارهای بخش انفرادی و دو نفره پیگیری شد و تنیسورهای‌برتر مشخص شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در فینال بخش انفرادی بالای ۳۰ سال، امیر سهیل محسنی و با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) مقابل سیدعلی معزی به برتری رسید و قهرمان شد. معزی در جایگاه دوم ایستاد و حمیدرضا آل یاسین و اردشیر قاسمی مشترکا سوم شدند. در رده سنی ۳۵ سال، امید سوری با نتیجه ( ۰-۶ و ۰-۶) کامبیز رحمانیان را شکست داد و در جایگاه نخست ایستاد، رحمانیان دوم و نیما حیدریان و بابک فرخ سیاری سوم شدند. 
,
 
,
در فینال رده سنی زیر ۴۰ سال، محمد کارآور با برتری ۲ بر صفر مقابل امید غصیانی قهرمان شد، غصیانی نایب قهرمان شد و محسن بزرگواری و مرتضی جعفر سوم شدند. 
,
 
,
در رده سنی زیر ۵۰ سال، کوروش حیدری و فرهاد مهر آئین به فینال رسیدند و در رده سنی ۴۵ سال گروه A شروین رکوعی، یزدان طوسی نژاد در گروه B  و در رده بالای ۵۵ سال شهریار ابراهیمیان و ابراهیم صفدریان در صدر گروه های رده بندی قرار گرفتند.
,
 
,
همچنین با برگزاری فینال بخش دو نفره ۳۰ سال، تیم حمیدرضا آل یاسین – سیدعلی معزی با پیروزی ۲ بر یک مقابل زوج مجتبی معظم و احسان نورزاده قهرمان شد.
,
 
,
در فینال رده سنی بالای ۳۵ سال، تیم امیر سهیل محسنی - امید سوری با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) از سد زوج شروین رکوعی و جعفر بای عبور کرده و عنوان قهرمانی را بدست آوردند. 
,
 
,
در رده سنی بالای ۴۰ سال، زوج‌ محمود کارآور – محمد کارآور موفق شدند با نتیجه (۲-۶ و ۴-۶) تیم مازیار مشکاتی – اشکان شاهقلی را شکست داده و در جایگاه نخست ایستادند.
,
 
,
و  در رده سنی بالای ۵۰ سال تیم کوروش حیدری – طیب مرادی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل زوج احمد ورمزیان – ابراهیم مسلمی به قهرمانی این رده دست یافتند. 
,
 
,
به این ترتیب این مسابقات امروز با انجام سایر دیدارهای فینال به پایان می رسد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه