اخبار داغ

مشکلات بازیکنان در سیستم های دفاعی تا حدودی برطرف شد

رزمگر: هماهنگی بازیکنان اصلی ترین برنامه اردوی هندبال بانوان بود

رزمگر: هماهنگی بازیکنان اصلی ترین برنامه اردوی هندبال بانوان بود
مدیرفنی تیم ملی هندبال بانوان تمرین ساختارهای تدافعی و هماهنگی بازیکنان را اصلی ترین برنامه تمرینی چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی بانوان عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت ا... رزمگر مدیرفنی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با اشاره به برگزاری چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بانوان که از 9 تا 16 مرداد ماه و در تهران برگزار شد، گفت: در این اردو سالن هندبال فدراسیون در بهترین شرایط در اختیار تیم ملی بانوان قرارگرفت. همچنین با تلاش پاکدل خوابگاه بازیکنان در اتاق های دو تخته در محل هتل آکادمی و تحت شرایط قرنطینه درنظر گرفته شده بود. تهیه و خرید لوازم کمک‌ آموزشی، امکانات تمرینی، تغذیه و دیگر امکانات رفاهی از طرف فدراسیون هندبال و باشگاه اشتادسازه هم برای تمام تیم مهیا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در این اردو دو ‌دیدار دوستانه با تیم آتریسا که به تازگی جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرده، برگزار شد، افزود: در این اردو‌ تلاش شد با تاکید بر ساختارهای تدافعی و هماهنگی، مشکلات بازیکنان در سیستم های دفاعی تا حدودی برطرف شود تا در اردوی بعدی پس از بازگشت چند بازیکن که در اثر ابتلای به‌ ویروس کرونا قادر به همراهی تیم نبودند، ضمن افزایش بار تمرینی امکان توسعه ساختارهای تدافعی و تهاجمی فراهم‌ شود.

,

رزمگر در پایان گفت: سعی می کنیم در صورتی که شرایط فراهم باشد‌ و در صورت موافقت فدراسیون، اردوی بعدی نیز در هفته آینده با توجه به شرایط سخت کرونا که‌ متاسفانه در کلیه استان ها با آن روبرو هستیم، در تهران برگزار شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه