اخبار داغ

مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم؛

نکونام: لیاقت قهرمانی در جام‌حذفی و کسب سهمیۀ مستقیم آسیایی را داشتیم/ آذری یک مدیر فوتبالی‌ست و اتفاقات را می‌بیند

نکونام: لیاقت قهرمانی در جام‌حذفی و کسب سهمیۀ مستقیم آسیایی را داشتیم/ آذری یک مدیر فوتبالی‌ست و اتفاقات را می‌بیند
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: این قهرمانی مبارک مردم خوزستان و هواداران فولاد باشد؛ لیاقت جام را داشتیم و سهمیه مستقیم گرفتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام، سرمری تیم فوتبال فولاد پس از دیدار با استقلال در فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال و پیروزی مقابل این تیم در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: اول از همه روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. به مردم خوزستان تبریک می‌گویم و این قهرمانی مبارک آنها باشد. از همه آنها تشکر می‌کنم. در دو فصلی که آنجا بودم به من لطف داشتند و ما کمترین کار را برای آنها کردیم. تشکر ویژه از بازیکنانم دارم. آنها واقعاً بزرگ هستند و با سختی و تلاش قهرمان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم قهرمان جام حذفی در ادامه بیان داشت: روزی که پنجره نقل و انتقالات ما به ناحق بسته شد، اتفاقی که نباید برای ما افتاد. تنها یک راه داشتیم و باید سخت تلاش می کردیم تا بتوانیم کمبود بازیکن را جبران کنیم. این سخت کوشی و تلاش به ما انرژی داد و گاهی به ما ضربه زد. در بازی با مس رفسنجان من بازیکنی نداشتم که بخواهم به میدان بفرستم. مهاجمم را به دفاع وسط آوردم. کار سختی در لیگ داشتیم و می‌خواستیم در جام حذفی موفق باشیم. از بازی اول مقابل ماشین‌سازی با برنامه بودیم و کارشناسان می‌توانند ببینند و آنالیز کنند. نشان دادیم که باکیفیت هستیم و می‌توانیم مقابل تیم‌هایی که هزینه کردند عملکرد خوبی داشته باشیم.
,
 
,
نکونام در این‌باره ادامه داد: باشگاهی بود ۲۳ بازیکن برای یک فصل گرفت و ما ۷ بازیکن گرفتیم. باشگاهی بود که از لیگ یک آمده بود و از ما بیشتر هزینه کرده بود. از شاگردانم تشکر می‌کنم که سخت جنگیدند. از تمام اعضای کادر فنی و مسئولان باشگاه و آذری و .. تقدیر و تشکر می‌کنم. من کسی هستم که در فوتبال هم سختی می‌کشیدم و اگر در سختی قرار می‌گرفتم تلاشم را بیشتر می‌کردم. به همین دلیل برخی مواقع به همکارانم سخت گرفتم تا به این روز برسیم.
,
 
,
وی درباره سهمیه آسیایی تیمش اذعان داشت: این قهرمانی مبارک مردم خوزستان و هواداران فولاد باشد. لیاقت جام را داشتیم و سهمیه مستقیم گرفتیم. سال گذشته هم باید مستقیم به آسیا می‌رفتیم و قهرمانی جام حذفی شرایط را تغییر داد. خدا را شکر می‌کنم که در دومین سال مربیگری‌‌ام در فولاد توانستم یک جام بگیریم و به آسیا برویم. قطعاً تنهایی کاری از دست من ساخته نبود و همه از من حمایت کردند تا به موفقیت رسیدیم.
,
 
,
سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر جنب و جوش‌های سعید آذری در کنار زمین، تصریح کرد: همه چیز در فوتبال مشخص است. مدیری که فوتبالی است و اتفاقات را می‌بیند قطعاً به گونه خاص خود خوشحالی می‌کند. ما یک تیم هستیم و مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و مهم این است که در پایان خوشحال باشیم. 
,
 
,
نکونام درنهایت گفت: دست تمام کارگران فولاد را می‌بوسم و با مبالغی که در اختیار ما قرار گرفت توانستیم آنها را سربلند کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه