اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

وقتی سکوت کنندگان حامی روحانی، علیه رئیسی روزه سکوت خود را می شکنند!

وقتی سکوت کنندگان حامی روحانی، علیه رئیسی روزه سکوت خود را می شکنند!
به رقم آنکه از همه گیری کرونا در کشور نزدیک به دو سال می گذرد اما جریان رسانه ای حامی دولت و اصلاح طلبان که در تمام این مدت در سکوتی مرگبار به سر می بردند به یکباره با تحویل دولت به رئیس جمهور جدید زبان باز کرده و می خواهند همه مشکلات را به گردن دولتی بیندازند که هنوز رسما تشکیل نشده است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که کشور به مدت 8 سال در گرو بی تدبیری های دلت تدبیر و امید گرفتار چالش های فراوان در حوزه های مختلف افتصادی و سیاسی و اجتماعی بود، سید ابراهیم رئیسی در جریان انتخابات ریاست جمهوری 1400 توانست با کسب اعتماد مردم به عنوان رئیس جمهور سیزدهم انتخاب شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

انتخاب وی در حالی بود که از مدت ها قبل پیش بینی می شد که روحانی کشور را با بحران های مختلف از قیمت ارز تا بحران کرونا و تنش های اقتصادی تا بی سامانی در تولید برق کشوز تحویل دولت آینده دهد.

,

در میان بحران های متعدد که مردم با آن دست به گریبان هستند اما کرونا بحرانی عظیم است که جان و امنیت روانی مردم را تحت تاثیر قرار داده؛ در این میان اما به دلایل مختلف که بخش عمده آن به نحوه عملکرد دولت حسن روحانی و نحوه مدیریت کرونا بر می گردد؛ مشکلاتی همچون تاخیر در ایجاد محدودیت های کرونایی از یک سو و کمبود داروی بیماران کرونا به خصوص سرم که از اوایل مرداد دامن گیر کشور شد، مردم را گله مند کرد.

,

در میان رنج و سختی مردم از این بی تدبیری ها،  زمزمه های طراحی های رسانه ای جریان اصلاح طلب حاکی از این بود که این جربان بنای گیر انداختن دولت رئیسی در بحران های کشور را دارد تا جایی که بلافاصله با تحویل دولت از سوی رئیس جمهور منتخب رسانه های نزدیک به دولت مشکلات 8 ساله را دستاویز حمله به دولت جدید قرار داده و وانمود کنند که دولت رئیسی توانایی حل مشکلات کشور از کنترل ارز تا مقابله با کرونا را ندارد.

,

این سناریو اما بسیار زودتر از پیش بینی ها کلید خورد؛ دو روز پس از مراسم تحلیف و در حالی که هنوز اعضای کابینه وزاری دولت روحانی هستند برخی پرچمداران رسانه ای اصلاحات حمله به دولت را آغاز کردند.

,

علی شکوری راد در توییتی نوشت: هنوز به قله پیک پنجم کرونا نرسیده ایم و اوضاع روز به روز وخیم تر می شود. در واکسیناسیون بسیار عقب هستیم علاوه بر کمبود تخت و خستگی کادر درمان ؛ سرم و دارو هم کمیاب شده است. در این وانفسا دغدغه اصلی رئیس جمهور تشکیل دولت جدید است مردم واقعا بی پناه مانده اند خدا به خیر بگذراند.

,

, ,

صبا آذرپیک از روزنامه نگاران منصوب به جریان اصلاح طلب که پیش از این نیز پروژه های مختلفی را علیه جریان های مختلف در کشور کلید زده است نیز در توئیت دیگری نوشت: جان انسان ارزشمندترین سرمایه‌ش هست هم جان خودش هم جان عزیزانش. آقای رئیسی! این روزها جان ما مردم در خطره و این چیزی نیست که سرش کوتاه بیاییم می فهمید سرم نیست ؟ می فهمید در تهران هیچ تخت خالی نیست بابا خجالت بکشید برای مملکت داری باید التماس تون کنیم؟

,

, ,

این هجمه ها علیه دولت جدید در حالی از سوی جریان رسانه ای اصلاح طلب و نزدیک به دولت صورت می گیرد که همین مدعیان حقوق از دست رفته مردم تا دور روز قبل که دولت مورد حمایتشان بر سر کار بود روزه سکوت گرفته بودند و هیچ نگرانی از جان مردم و نبود دارو نداشتند.

,

شروع زودهنگام این سناریو اما واکنش افکار عمومی را به دنبال داشته است که چرا در تمام نزدیک به دو سال همه گیری کرونا در کشور این جماعت در سکوت مرگبار به سر می برد اما به یکباره با تحویل دولت به رئیس جمهور جدید زبان ها باز شد.

,

انتهای پیام/ک 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه