اخبار داغ

برخورد عجیب با قهرمان المپیکی در وزارت ورزش و جوانان/ من علی پاکدامن نمی شناسم!

برخورد عجیب با قهرمان المپیکی در وزارت ورزش و جوانان/ من علی پاکدامن نمی شناسم!
قهرمان شمشیربازی ایران که به وزارت ورزش و جوانان مراجعه کرده بود، با برخورد عجیب و زشتی روبرو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پاکدامن ستاره شمشیربازی ایران در المپیک بود که با ناداوری و حق خوری آشکار داوران از رسیدن به موفقیت و مدال باز ماند. پس از پایان المپیک امروز پاکدامن برای انجام یک کار اداری به وزارت ورزش و جوانان مراجعه کرد اما با برخورد عجیب و زشتی از سوی حراست مجموعه روبرو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ماجرا از این قرار است که نگهبان در ورودی وزارت ورزش و جوانان ابتدا از ورود این قهرمان شمشیربازی به وزارتخانه جلوگیری کرد و مدعی شد وزارتخانه تعطیل است! وقتی پاکدامن به خودورهای پارک شده در وزارتخانه و رفت و آمد نفرات دیگر اعتراض کرد و خواستار ورود شد، نگهبان با تندی اعلام کرد که وی را نمی شناسد و در ادامه هنگامی که پاکدامن خود را معرفی نمود و گفت قهرمان تیم ملی شمشیربازی ایران است، باز هم نگهبان از ورود او جلوگیری کرده و تاکید کرد چنین فردی را نمی شناسد!

,

جالب اینکه جلوی در ورودی وزارت ورزش در بیلبوردی از قهرمانان المپیکی ایران نصب شده که عکس پاکدامن نیز در آن وجود دارد و وقتی قهرمان شمشیربازی ایران به نگهبان به این عکس اشاره کرد، در نهایت تعجب حراست ورودی اعلام کرد که عکس و بیلبورد برای او مهم نیست و پاکدامن حق ورود به وزارت ورزش و جوانان را ندارد!

,

این برای اولین بار نیست که نیروهای حراست ورزش برخورد نامحترمانه و دور از ادب با ورزشکاران ملی پوش انجام می دهند. پیش از این نیز حراست مجموعه ورزشی انقلاب در اقدامی زننده با سهیلا منصوریان قهرمان ووشو جهان درگیر ی لفظی شدیدی پیدا کرد و مانع از حضور او به این مجموعه شد که انتشار فیلم این جریان بازتاب منفی بدی در شبکه های اجتماعی داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه