اخبار داغ

توکیو نخستین تجربه من است؛

شجاعی: تمام تلاشم را برای شکستن رکورد می‌کنم/ در اردو برای عملکرد بهتر تصویرسازی ذهنی می‌کردم

شجاعی: تمام تلاشم را برای شکستن رکورد می‌کنم/ در اردو برای عملکرد بهتر تصویرسازی ذهنی می‌کردم
ملی‌پوش پاراتیراندازی کاروان پارالمپیک کشورمان گفت: توکیو اولین تجربه‌ام در مسابقات پارالمپیک است و تمام تلاشم را به کار می گیرم بهترین رکوردم را در این رویداد بزرگ ثبت کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رقیه شجاعی ملی‌پوش پاراتیراندازی درباره شرایط اردو اظهار داشت: در این روزهای پایانی و نزدیک به رقابت‌های پارالمپیک، تمرینات خیلی خوبی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام می دهم تا با سطح مسابقات هماهنگی لازم را پیدا کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی درمورد پارالمپیک توکیو اضافه کرد: توکیو نخستین تجربه من در رویداد پارالمپیک است و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم بهترین رکوردم را در این مسابقات ثبت کنم و بتوانم نتیجه خوبی برای تیم ملی کشورم رقم بزنم.
,
 
,
شجاعی افزود: پارالمپیک برای من مانند دیگر رویدادهای بین‌المللی است و سعی می کنم که در اردو با انجام تمرینات خودم را به آمادگی لازم برسانم و به سطح این رقابت ها نزدیک شوم.
,
 
,
بانوی پاراتیراندازی کشورمان در مورد تمرینات خود عنوان کرد: برای اینکه در مسابقات و میادین بین‌المللی بتوانم تمرکز را حفظ کنم، در زمان اردو، با تمرینات تصویرسازی ذهنی سعی می کنم تا شرایط مسابقه را تجربه کنم تا در زمان حضورم در رویداد پارالمپیک با آرامش بیشتری با حریفانم رقابت کنم.
,
 
,
ملی پوش پاراتیراندازی در پایان گفت: برای تمام ورزشکاران کشورم در آوردگاه پارالمپیک آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که با کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال این مسابقات حمایت‌های مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون و کادرفنی را به بهترین شکل پاسخ دهیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه