اخبار داغ

خوشحالم که پارالمپیک برگزار می شود

رضی: به دنبال خوشرنگ ترین مدال در پارالمپیک توکیو هستم/ پاراوزنه برداری تایلند از مسابقات مهم و سخت بود

رضی: به دنبال خوشرنگ ترین مدال در پارالمپیک توکیو هستم/ پاراوزنه برداری تایلند از مسابقات مهم و سخت بود
پاراوزنه بردار تیم ملی گفت: بعد از گذشت پنج سال از مسابقات ریو با تجربه و قدرت بیشتر نسبت به گذشته راهی پارالمپیک توکیو می شوم تا از افتخارآفرینان کاروان کشورم باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، سامان رضی ملی پوش تیم پاراوزنه‌برداری درباره شرایط اردو و تمرینات اظهار داشت:خوشبختانه شرایط اردو و تمرین بسیار خوب است. امیدوارم با همین روندی که کادر فنی در نظر دارد و با انجام تمرینات لازم تا پارالمپیک توکیو بتوانم به سطح آمادگی لازم برسم تا در این رویداد بهترین مدال را کسب کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به پارالمپیک ادامه داد: توکیو دومین پارالمپیکی است که در طول سال‌های ورزشی ام تجربه می کنم. اکنون و بعد از گذشت پنج سال از مسابقات ریو با تجربه و قدرت بیشتر و محکم تر از قبل راهی توکیو می شوم تا نتیجه لازم را بدست آورم و از افتخارآفرینان کاروان کشورم باشم.

,

رضی درباره المپیک توکیو افزود: به دلیل علاقه ای که به ورزش دارم، رقابت‌های ملی پوشان کشورم را در المپیک دنبال می کردم و از هر پیروزی آنها خوشحال می شدم و انگیزه می گرفتم. البته از باخت ملی پوشان نیز ناراحت می شدم چرا که می دانم برای رسیدن به این نقطه چه میزان تلاش کردند.

,

وی عنوان کرد: با تعویقی که در برگزاری مسابقات توکیو به دلیل شیوع کرونا در سال گذشته رخ داد، باعث شد تا تمام ورزشکاران نگران باشند اما اکنون به دور از استرس، خوشحالم که پارالمپیک برگزار می شود تا بتوانم هدفم را در این رویداد محقق سازم.

,

رضی با تاکید بر مسابقات پاراوزنه برداری تایلند گفت: تایلند هم از مسابقات مهم و سخت بود چرا که بعد از مدت طولانی مجدد شرایط رقابت ها را تجربه می کردیم. اما فرصت خوبی بود که با شرایط رعایت پروتکل بهداشتی مسابقه را تجربه کنیم تا در توکیو با مشکل مواجه نشویم.

,

ملی پوش پاراوزنه برداری در پایان گفت: از حمایت‌های مسئولان تشکر می کنم و امیدوارم کاروان کشورمان در توکیو موفق باشد و تمام ملی پوشان با کسب مدال های خوشرنگ دست پر از پارالمپیک برگردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه