اخبار داغ

ظلم خوب است، وقتی برای حریف باشد!

ادعای عبث قلعه نویی و پرسش های بی پاسخ/ رئیس مافیا کیه؟!

ادعای عبث  قلعه نویی و پرسش های بی پاسخ/ رئیس مافیا کیه؟!
محرومیتی که فدراسیون فوتبال برای سرمربی گل گهر در نظر گرفته، بی تردید در واکنش به ادعاهای عجیب قلعه نویی شاید کمترین مجازات برای او باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهارات عجیب و آتشین امیر قلعه نویی پس از بازی استقلال و گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی و پس از حذف گل گهر با واکنش جدی و قاطع فدراسیون روبرو شد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی گل گهر با به دلیل این اظهارات سخیف با محرومیت سه ماهه و سه میلیارد ریال مواجه کرد. محرومیتی که بی تردید در واکنش به ادعاهای عجیب قلعه نویی شاید کمترین مجازات برای او باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قلعه نویی در پایان این بازی ادعا کرد که 40 سال است که در این مملکت چیزی به جز ظلم ندیده و و با تاکید سه باره روی کلیدواژه ظلم کوشید تا ناکامی خود در برابر تیم سابقش اینگونه لوث کند. واکنش عصیانزده امیر در قبال این شکست و ربط دادن آن به مسائل فرامتنی به اندازه ای عبث و مضحک است که حتی خود او هم آن را باور ندارد چرا که 24 ساعت بعد کوشید تا این مصاحبه آتشین را تلطیف کرده و مدعی شود که صحبتهایش تنها در حوزه فوتبال بوده و ارتباطی به بقیه امور ندارد. استدلالی که پای چوبین آن از چند صد کیلومتری پیداست.

,

قلعه‌نویی درحالی عنوان کرده در 40 سال گذشته هیچ عدالتی ندیده که او فقط در دوران 20 ساله مربیگری خود، 7 قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی با تیم‌های سپاهان و استقلال بدست آورده و بدل به پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ شده که از صدقه سری همین جام ها هر سال بهترین قراردادهای لیگ ایران را منعقد می کند که حتی از برخی از مربیان خارجی بیشتر و بالاتر است. این چه بی عدالتی بوده که قلعه نویی را بدل به پرافتخارترین مربی لیگ کرده پس اگر قبول کنیم عدالت وجود نداشته، باید گفت این قهرمانی‌های قلعه‌نویی نیز با مافیابازی و بی عدالتی محض بدست آمده!

,

امیر قلعه‌نویی از نبودن عدالت دم می‌زند و می‌گوید ۴۰ سال است که ظلم دیده و ظلم! اما سؤال اصلی اینجاست؛ قلعه‌نویی در این ۴0 سال هرگز لحظه ای به این فکر نکرده که در طول این سال‌ها چند بار بابت تیمش یا خودش به تیم‌های مقابلش ظلم شده؟ سرمربی گل گهر فرموش کرده زمانی که در همین استقلال بود، همه رقبا مثل امروز خودش، از ناداوری می‌نالیدند و کار به جایی رسید که او را رئیس مافیا می‌نامیدند؟! آیا آن روز‌ها ظلمی وجود نداشت و یا اساسا ظلم و بی عدالتی ایرادی ندارد اگر برای رقبا باشد!

,

اشتباه داوری در همه مسابقات ورزشی و در همه لیگ های دنیا و همه تورنمنت های بزرگ حتی در بالاترین سطح نیز رخ می دهد که نمونه آن را به کرات در مسابقاتی نظیر جام جهانی، لیگ قهرمانان اروپا و یا همین المپیک دیده ایم اما هرگز هیچ مربی یا بازیکنی مدعی نشده که در مثلا در تاریخ جام جهانی یا المپیک فقط ظلم دیده!

,

به ادعای کارشناسان در بازی استقلال و گل گهر داور اشتباه کرد و علیه گل گهر سوت زد و حق این تیم پایمال شد اما اشتباهات داوری در طول این 40 سال فقط علیه قلعه نویی بوده؟ آیا آیا هیچ وقت نشده که اشتباهات داوری به ویژه زمانی که روی نیمکت استقلال و سپاهان می نشست، به سود او باشد؟

,

کاش قلعه نویی برای این سئوالات بی پایان، پاسخی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه