اخبار داغ

سرخابی‌ها باید جراحی شوند؛

فروردین: اطلاعاتی از وزیر جدید ورزش‌وجوانان به کمیسیون ورزش مجلس داده نشده/ روند مدیریتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شفاف نیست

فروردین: اطلاعاتی از وزیر جدید ورزش‌وجوانان به کمیسیون ورزش مجلس داده نشده/ روند مدیریتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شفاف نیست
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بود پرسپولیس و استقلال چهار ماه قبل از پایان عمر دولت خصوصی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی فروردین در مورد وضعیت انتخاب وزیر ورزش اظهار داشت: اسامی به فراکسیون ورزش در این رابطه هنوز اعلام نشده و قرار است فردا این اتفاق بیفتد اما انتظار داریم که وزیر ورزش از چهره‌های امتحان‌پس داده نباشد و ورزش اگر خوب مدیریت شود یک فرصت است و در غیر این صورت تبدیل به یک تهدید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در مورد وضعیت باشگاه استقلال گفت: از متولیان ورزش در دولت قبلی خواسته بودیم که اقداماتی را در مورد خصوصی‌سازی دو باشگاه انجام بدهند و آنها گفتند چهار ماه قبل از پایان عمر دولت این دو باشگاه خصوصی‌سازی می‌شوند که این اتفاق رخ نداد. باشگاه استقلال مشکلات زیادی دارد ما چندین جلسه در این مورد برگزار کرده‌ایم. مکانیزم انتخاب مدیران دو باشگاه غیرشفاف است. هم مکانیزم اعضای هیأت مدیره و هم مدیرعامل؛ هواداران استقلال ناراضی هستند. البته پرسپولیس هم مشکلات زیادی دارد اما نتایج این تیم باعث شده این مشکلات کمتر به چشم بیاید.
,
 
,
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای  اسلامی در گفت‌وگو با شبکه سه تصریح کرد: این دو باشگاه نیاز به بازنگری و جراحی دارند و مطالبه مردم و مجلس در دولت آینده این است که این دو باشگاه به وضعیتی که دچارش شده‌اند نجات پیدا کنند هواداران سرمایه‌های فوتبال ما هستند و در هیچ جای دنیا شما ن می‌توانید شاهد باشید این همه هوادار بدون اینکه کاری صورت گرفته باشد باز هم از تیم‌ها حمایت کنند.
,
 
,
انتهای پثیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه