اخبار داغ

پیش بینی ما کسب ۲۸ مدال خواهد بود؛

رضایی: معیار ما برای اعزام به پارالمپیک توکیو ورزشکاران با شانس کسب مدال هستند/ کاروان ایران با ۶۲ ورزشکار و در ۱۰ رشته به رقابت خواهد پرداخت

رضایی: معیار ما برای اعزام به پارالمپیک توکیو ورزشکاران با شانس کسب مدال هستند/ کاروان ایران با ۶۲ ورزشکار و در ۱۰ رشته به رقابت خواهد پرداخت
سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان گفت: ما حدود ۱۰۰ سهمیه داشتیم اما دلیل کسب سهمیه اعزام نبوده و کاروان به صورت کیفی اعزام می‌شود و انتطار داریم دو سوم کاروان با مدال بازگردند چون فقط چهار گروه اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی رضایی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو درمورد اعزام ورزش‌کاران کشورمان به توکیو اظهار داشت: نام ۶۲ ورزشکار برای اعزام به مسابقات پارالمپیک توکیو نهایی شده و ورزشکاران از هفته آینده در هشت گروه به ژاپن اعزام می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی درمورد تعداد اعضای کاروان ایران تصریح کرد: تعداد اعضای کاروان ۱۲۶ نفر خواهد بود که ۶۲ ورزشکار، ۲۱ عضو کادر فنی، ۲۷ نفر پزشک، فیزیوتراپ، مترجم و سرپرستان تیم‌ها و ۱۷ نفر از رسانه‌های مختلف در هشت گروه به توکیو اعزام می‌شوند و در شش گروه به کشور بازمی‌گردند.
,
سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان درمورد افتتاحیه و اختتامیه این دوره از رقابت‌ها بیان داشت: دوم شهریور مراسم افتتاحیه پارالمپیک برگزار و ۱۴ شهریور مراسم اختتامیه این مسابقات برگزار می‌شود.
,
 
,
وی درباره رشته‌هایی که ایران در آن‌ها حاضر خواهد بود تاکید کرد: کاروان کشورمان در قالب ۱۰ رشته ورزشی والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، پاراتکواندو، وزنه برداری، جودوی نابینایان، تیراندازی، دوچرخه سواری، تیرو کمان و دو و میدانی به توکیو اعزام می‌شوند.
,
 
,
رضایی درمورد شیوه اعزام ورزشکاران ایران اذعان داشت: ما حدود ۱۰۰ سهمیه داشتیم اما دلیل کسب سهمیه اعزام نبوده و کاروان به صورت کیفی اعزام می‌شود.انتطار داریم دو سوم کاروان با مدال بازگردند چون فقط ۴ گروه اعزام خواهند شد که عبارتند از گروه‌های رنک ۱، ۲ و ۳ جهان و قهرمانان آسیایی که در سال آینده در مسابقات پاراآسیایی شرکت می‌کنند.
,
 
,
سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان درمورد شانس کسب مدال توسط ایرانی‌ها گفت: پیش بینی ما کسب ۲۸ مدال است. یک مدال تیمی که شامل ۱۲ نفر است و حدود ۳۹ نفر شانس مدال آوری در کاروان ایران دارند.
,
 
,
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درمورد شاگردان خودش وتیم بسکتبال با ویلچر افزود: تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در هشت دوره قبلی پارالمپیک شش بار قهرمان و دو بار نایب قهرمان شده و رنک یک جهانی را دارد. تیم ملی بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و چهارمی جهان را در اختیار دارد و امیدواریم برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.
,
رضایی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، در پایان درمورد شعار کاروان ایران گفت: شعار کاروان توکل، تلاش و افتخار خواهد بود. یعنی توکل به خدا و ائمه اطهار(ع)، تلاش ایرانی و افتخار برای مملکت عزیزمان است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه