اخبار داغ

تیر و کمان نوجوانان و جوانان قهرمانی جهان| حذف کمانداران ایران از دور رقابتها

تیر و کمان نوجوانان و جوانان قهرمانی جهان| حذف کمانداران ایران از دور رقابتها
در ادامه رقابتهای تیر و کمان نوجوانان و جوانان قهرمانی جهان کمانداران ایران از دور رقابتها حذف شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در لهستان در رده نوجوانان و جوانان، کمانداران کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نتایج کمانداران کشورمان به شرح زیر است:
,
در کامپوند نوجوانان و در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات، ابوالفضل سلطانی‌نژاد مقابل نماینده ایتالیا با نتیجه 144 بر 143 شکست خورد و حذف شد.
,
 
,
در کامپوند نوجوانان و در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات، امیررضا عزیزی با نتیجه 142 بر 140 مقابل نماینده مکزیک به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کمانداری از ایتالیا با نتیجه 144 بر 143 به پیروزی رسید. وی در جمع هشت کماندار برتر مسابقات در رقابتی نزدیک پس از تساوی 146-146 مقابل کمانداری از اسلوونی در تیر تای شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.
,
 
,
ساغر قاسمی در کامپوند نوجوانان و در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل کمانداری از روسیه با نتیجه 146 بر 139 شکست خورد و حذف شد.
,
 
,
ارشک فاضل در یک شانزدهم نهایی مسابقات ریکرو نوجوانان با نتیجه 6 بر 4 مقابل کمانداری از ژاپن به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر 4 مقابل کمانداری از دانمارک شکست خورد و حذف شد.
,
 
,
محمدحسین گلشنی در یک شانزدهم نهایی مسابقات ریکرو نوجوانان با نتیجه 6 بر 5 از سد کمانداری از اسپانیا گذشت. وی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر 5 مقابل کمانداری از هند شکست خورد و حذف شد.
,
 
,
گیسا بایبوردی در مرحله یک شانزدهم نهایی کامپوند جوانان مقابل کمانداری از کلمبیا با نتیجه 145 بر 136 به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 146 بر 145 مقابل نماینده کرواسی شکست خورد و حذف شد.
,
 
,
ساغر حلوایی در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات کامپوند جوانان مقابل نماینده السالوادور با نتیجه 138 بر 137 شکست خورد و حذف شد.
,
 
,
بیتا عاشق‌زاده در مرحله یک شانزدهم نهایی کامپوند جوانان مقابل کمانداری از هنگ‌کنگ با نتیجه 139 بر 138 به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 147 بر 142 مقابل نماینده هند شکست خورد و حذف شد.
,
 
,
امیرمحمد قربان‌زاده در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات حذفی کامپوند جوانان مقابل کمانداری از آمریکا با نتیجه 147 بر 142 شکست خورد و حذف شد.
,
 
,
تیم میکس ریکرو نوجوانان ایران با ترکیب یسنا پورماهانی و محمدحسین گلشنی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم هند با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد و حذف شد.
,
 
,
در میکس کامپوند نوجوانان، تیم ایران با ترکیب ساغر قاسمی و ابوالفضل سلطانی‌نژاد در دور دوم مسابقات مرحله حذفی مقابل رومانی به نتیجه 149 بر 148 به پیروزی رسید. تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 154 بر 145 مقابل تیم آمریکا شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه