اخبار داغ

نمی‌توانم به‌خاطر دل‌داری به یک ورزشکار حق دیگری را پایمال کنم؛

دادگر: اگر فروغی را نداشتیم، پنجم شدنمان در میکس بهترین نتیجه تاریخ تیراندازی بود/ بحث فشنگ، امنیتی‌ست و نمی‌توان با هرکسی مذاکره کرد

دادگر: اگر فروغی را نداشتیم، پنجم شدنمان در میکس بهترین نتیجه تاریخ تیراندازی بود/ بحث فشنگ، امنیتی‌ست و نمی‌توان با هرکسی مذاکره کرد
سرپرست ریاست فدراسیون تیراندازی گفت: نمی‌توانیم به خاطر به دست آوردن دل نجمه خدمتی که خواسته‌اش غیر منطقی بود کاری انجام داده و مقابل ۸۲ میلیون ایرانی جوابگو باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دادگر، سرپرست ریاست فدراسیون تیراندازی در مورد عملکرد تیراندازی کشورمان در المپیک توکیو اظهار داشت:‌ در مجموع به کارنامه فدراسیون تیراندازی و تیم اعزامی نمره مثبت و قابل قبولی می‌دهم. هرچند در تپانچه فوق‌العاده عمل کردیم اما در تفنگ می‌توانستیم بهتر از این باشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی درباره اظهارنظر نجمه خدمتی مبنی بر تغییر رشته‌اش آن‌هم ۲ هفته پیش از المپی، گفت: به منظور پیشگیری از هرگونه شائبه با سرمربی تیم ملی چارچوبی را تحت عنوان شیوه‌نامه انتخاب ورزشکاران اعزامی و حضور در المپیک معرفی کردیم. در آنجا چهار مسابقه و رکوردگیری تعیین شده بود که ورزشکاران طبق نتایج و رکوردهایی که از خود به جا می‌گذارند، رشته‌شان در المپیک نهایی شود. در نهایت پس از رکوردهایی که در مسابقات قهرمانی اروپا، جام جهانی کرواسی و ۲ رکوردگیری که در جام جهانی کرواسی توسط مریم هاشمی صورت گرفت، نجمه خدمتی پایین‌تر از فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان قرار گرفت.
,
 
,
سرپرست فدراسیون تیراندازی اضافه کرد: طبق این نتایج فرد منتخب برای رشته‌های اصلی کرم‌زاده و سپس صادقیان بودند و اصلا خدمتی جزو این نفرات قرار نگرفت. جامعه ورزشی و رسانه‌ها رکوردها را رصد می‌کنند و نمی‌توانیم به خاطر به دست آوردن دل یک ورزشکار که خواسته‌اش غیر منطقی بود کاری انجام داده و مقابل ۸۲ میلیون ایرانی جوابگو باشیم. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ما استنتاق می‌کردند و جواب می‌خواستند.
,
 
,
دادگر در ادامه درباره صحبت‌های خدمتی تصریح کرد: طبق چارچوب پیشنهادی سرمربی که مورد موافقت فدراسیون قرار گرفت، این انتخاب‌ها انجام شد. نتایج خدمتی در مسابقات کرواسی خیلی ضعیف‌تر بود. وی در این رقابت‌ها به عنوان نفر چهل و دوم جهان کار خود را تمام کرد و کرم‌زاده در جایگاه نفر اول جهان به فینال  آن مسابقات رسید. هیچ عقل سلیمی از ما نمی‌پذیرد که نفر اول جهان را حذف کرده و نفر چهل و دوم جهان را جایگزین وی کنیم. تابع احساسات نیستیم بلکه تابع منطق و چارچوب‌های قانونی هستیم. 
,
 
,
دادگر درمورد بهتر نشدن نتایج تیم تفنگ بیان داشت:‌ نمی‌خواهم در رسانه‌ وارد جزئیات شوم و این مسائل باید در خانواده تیراندازی مطرح شود اما می‌توانستیم بهتر عمل کرده و نتیجه بگیریم. امیدوارم در مسابقات آتی بهتر باشیم. البته رشته تپانچه همه این مسائل را پوشش داد. اگر مدال طلای فروغی را کنار بگذاریم، وی و هانیه رستمیان در میکس هم پنجم شدند که اگر آن مدال نبود، این رتبه پنجمی بهترین نتیجه ما در ۷۳ سال گذشته بود. در این رشته چندان نمی‌توان قول داد اما اطمینان دارم با این روند رو به صعود، در بازی‌های آسیایی هانگ ژو نتایج بهتری از المپیک کسب می‌کنیم.  
,
 
,
رئیس فدراسیون تیراندازی درباره ناراحتی الهام هاشمی از اعزام نشدن دستیارش توضیح داد: به دلیل شرایط کرونایی، برای ۶ ورزشکار اعزامی فقط ۳ سهمیه مربی و سرپرست به ما داده بودند که ترجیح دادیم یک سرپرست، یک سرمربی تفنگ و یک سرمربی تپانچه به این مسابقات اعزام کنیم. خود من هم از سهمیه هیات اجرایی کمیته المپیک استفاده کردم. ضمن اینکه از هاشمی هیچ درخواست کتبی و رسمی برای حضور در دستیارش در این مسابقات نداشتیم. طالبی یکی از مربیان آینده دار ما بوده که در بازی‌های آینده حاضر می‌شود.
,
 
,
دادگر درباره ادعای الهام پیرامون حل مشکل فشنگ که گفته بود مشکل فشنگ حل شده و کافی‌ست دادگر یک نامه به او بدهد، گفت: این موضوع را تایید نمی‌‌کنم زیرا طبق درخواست های هاشمی پیش رفتیم و شاید وی انتظار داشت با فلان شخص مکاتبه شود. به هرحال یک فدراسیون رسمی هستیم و فشنگ هم بحث امنیتی است نمی‌توان با افراد در برخی کشورها وارد مذاکره شد.
,
 
,
وی عنوان کرد: ضمن اینکه قبل از اعزام به اردوهای خارجی ۱۰ هزار فشنگ از داخل و ۷۰ هزار فشنگ از کرواسی و مجارستان تهیه کردیم. غیر از آن حدود ۷۰ هزار فشنگ خریداری شده که بخش عمده‌ای از آنها در انبار فدراسیون است. حدود ۴۰ هزار فشنگ مازاد در اختیار داریم. برخی مسائل مثل کرونا و عدم اعزام و پرواز به کشورهای اروپایی اجازه تامین مهمات کافی را نمی‌داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه