اخبار داغ

مدیر رسانه‌ای تیم ملی ایران خبر داد

انتخابی جام جهانی فوتبال| وضعیت میزبانی ایران این هفته مشخص می شود/ دو پلن متفاوت برای تیم ملی

انتخابی جام جهانی فوتبال| وضعیت میزبانی ایران این هفته مشخص می شود/ دو پلن متفاوت برای تیم ملی
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال اعلام کرد نواقصی که ممکن است AFC برای میزبانی ایران بابت آنها تذکر بدهد، برطرف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمودرضا رضایی مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال درباره میزبانی ایران در مرحله نهایی انتخابی 2022 قطر اظهار داشت: میزبانی ایران در دور نهایی انتخابی جام جهانی برای کشورمان بسیار مهم است و همه از اهمیت موضوع آگاه هستند. مردم عزیز کشورمان نیز واقعاً لحظه‌شماری می‌کنند که تیم ملی ایران در کشور و ورزشگاه ملی خودش بازی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه میزبانی ایران از اوایل فعالیت عزیزی خادم به شکل جدی در دستور کار او قرار گرفت، تصریح کرد: تقریباً به طور شبانه‌روزی، همه ارکان مرتبط فدراسیون در این مورد فعالیت‌های جدی خود را آغاز و پیگیری کردند. نامه‌نگاری‌ها و ارتباطات مختلفی با کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته. تمام مواردی که ممکن بود در فهرست نقایص قرار بگیرد، برطرف شده و امیدواریم بتوانیم حق خود را که همانا میزبانی در ایران است، محقق سازیم.
,
 
,
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ادامه داد: ایران از لحاظ فنی و مواردی که به آن نیاز داریم، آماده میزبانی است. در تمام این مدت با هدایت عزیزی خادم، جلسات متعددی به صورت آنلاین و با محوریت این موضوع برگزار شده است. امیدواریم در مرحله نهایی انتخابی میزبان باشیم و تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف حریفان خود برود.
,
 
,
رضایی در ادامه با اشاره به دو برنامه متفاوت برای تیم ملی گفت: سعی کردیم تمام حالت‌ها را در نظر بگیریم و در جلساتی که داشتیم، تیم ملی برای هر دو شرایط، چه میزبانی ایران در تهران و چه عدم میزبانی کشورمان از بازی‌های خانگی، برنامه‌ریزی خود را انجام داده است. اگر میزبانی به ما تعلق نگیرد و مجبور به بازی در خارج از خانه باشیم، یک برنامه در دستور کار تیم ملی قرار خواهد گرفت و اگر میزبانی به ایران بازگردد، برنامه خاص و مشخص دیگری داریم.
,
 
,
وی با بیان اینکه بر عهده گرفتن میزبانی باعث خرسندی جامعه فوتبال و مردم عزیزمان خواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم نتایج مثبت در این زمینه رخ دهد تا اخبار خوبی که به نفع فوتبال ملی ایران است، تا پایان هفته پیش رو در مورد میزبانی کسب کنیم و به اطلاع تمام فوتبالدوستان ایرانی برسانیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه