اخبار داغ

استعدادیابی در فوتبال، فوتسال و فوتبال بانوان رایگان است

حیدری: هزینه های طرح استعدادیابی با دستور رییس فدراسیون فوتبال پرداخت می شود

حیدری: هزینه های طرح استعدادیابی با دستور رییس فدراسیون فوتبال پرداخت می شود
رییس کمیته امور استانها در خصوص طرح سامانه سراسری استعدادیابی توسط فدراسیون فوتبال اعلام کرد که کلیه هزینه های مربوط به این طرح با دستور رییس فدراسیون فوتبال به زودی پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سایت رسمی فدراسیون؛ طهمورث حیدری، رییس کمیته امور استان ها گفت: پیرو صحبت با دکتر عزیزی خادم، خوشبختانه ایشان اعلام کردند کلیه هزینه های مربوط به این طرح بر عهده فدراسیون است و تا دو یا سه روز آینده به حساب هیات های فوتبال واریز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: بنابراین به هیچ وجه نباید مسولان محترم هزینه ای بابت استعدادیابی از متقاضیان دریافت کنند. کلیه هزینه ها در قالب یک طرح کلی از سوی فدراسیون تقبل شده و همانطور که اشاره کردم به حساب استان ها واریز می‌شود.
,
رییس کمیته امور استان ها گفت: تاکید می کنم افرادی که در سایت فدراسیون و سامانه استعدادیابی ثبت نام می‌کنند از پرداخت هر گونه هزینه خودداری کنند.
,
وی در پایان از توجه ویژه رییس فدراسیون فوتبال به هیات‌های فوتبال و اهمیت به طرح توسعه استعدادیابی در سراسر کشور تشکر کرد گفت: به سهم خودم و همه روسای هیأت‌های فوتبال استان‌ها از راه‌اندازی طرح استعدادیابی در جهت عدالت توزیعی در فوتبال و دستور پرداخت هزینه های مربوط به آن توسط جناب عزیزی خادم، از طرف خودم و همه روسای محترم هیات‌های فوتبال سراسر کشور تشکر و قدردانی می‌کنم.
,
 
,
گفتنی است، علاقه مندان میتوانند در سامانه استعداد یابی به نشانی ذیل اطلاعات خود را دقیق ثبت و مورد ازمایش فنی استعداد یابان قرار بگیرند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه