اخبار داغ

رنگرز:

معرفی «سجادی» پاسخ مطالبات به‌حق جامعه ورزش کشور بود

معرفی «سجادی» پاسخ مطالبات به‌حق جامعه ورزش کشور بود
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: حضور حمید سجادی در راس وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم می‌تواند اتفاق های خوبی را در این حوزه رقم بزند و این انتخاب به نوعی پاسخ مطالبات به حق جامعه ورزش بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن رنگرز درباره معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: از رییس جمهور قدردانی می‌کنم که در پاسخ به مطالبات جامعه ورزشی یک مدیر ورزشی انتخاب کرد و قدردان این اتفاق مبارک هستیم و این انتخاب را پاسخ به مطالبات به حق جامعه ورزش می دانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: سجادی از خانواده ورزش است و سوابق مدیریتی خوب در ورزش کشور و شناخت کافی از ظرفیت‌های مدیریتی و فرصت ها و تهدیدها دارد.
,
دارنده طلا و برنز قهرمانی جهانی در ادامه افزود: سجادی چهره‌ای متخصص است و با بسیاری از شاخص‌های دولت همخوانی و تناسب دارد. امیدوارم مجلس شورای اسلامی هم به این مهم و مطالبه جامعه ورزش پاسخ مثبت دهد.
,
رنگرز افزود: با حضور سجادی در راس این وزارت‌خانه و نگاه به المپیک ۲۰۲۴، امیدواریم ظرفیت های واقعی ورزش کشور تبیین شده و اتفاق‌های خوب برای ورزش کشور رخ دهد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه