اخبار داغ

سعید به تهران می‌آید؟!

خداحافظی آذری از فولاد با چاشنی دلخوری/ گرشاسبی در راه اهواز، نکونام در آستانه جدایی!

خداحافظی آذری از فولاد با چاشنی دلخوری/ گرشاسبی در راه اهواز، نکونام در آستانه جدایی!
مدیرعامل باشگاه فولاد با انتشار پستی اینستاگرامی از خداحافظی‌اش با باشگاه اهوازی خبر داد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید آذری که پس از طی دورانی موفق در باشگاه ذوب آهن، از ۲ فصل پیش به مدیرعاملی باشگاه صنعتی فولاد خوزستان انتخاب شده بود، با انتشار پستی در صفحۀ اینستاگرام خود از خداحافظی با این باشگاه اهوازی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

البته طی چند روز اخیر بارها شایعۀ جدایی آذری از جمع سرخ‌پوشان خوزستانی مطرح شده بود اما مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد این مسئله را تأیید نمی‌کرد. سعید آذری بالاخره پس از چند روز کشمکش با نوعی دلخوری از جمع فولادی‌ها جدا شد تا جدایی سعید از اهواز چندان مسالمت‌آمیز هم به‌نظر نرسد.

,

با این تفاسیر ادامه هم‌کاری جواد نکونام هم با تیم فوتبال فولاد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت؛ سرمربی جوان و موفق فولادی‌ها در آخرین صحبت‌های خود ادامه حضورش در رختکن سرخ‌پوشان را منوط به بقای سعید آذری دانسته بود.

,

سعید آذری که به‌صورت تلویحی بارها از احترام خود نسبت به باشگاه و هواداران استقلال یاد کرده، می‌تواند از گزینه‌های جانشین احمد مددی برای آبی‌پوشان باشد که این امر ملزم تعیین وزیر جدید ورزش و جوانان خواهد بود. شنیده می‌شود که حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پیشین باشگاه‌های پرسپولیس و پیکان در راه خوزستان و پذیرش مسئولیت باشگاه فولاد قرار گرفته.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه