اخبار داغ

ورزش ایران برای خروج از حالت سکون به ارتباط با آموزش و پرورش نیاز دارد؛

هاشمی‌طبا: سجادی سابقه مدیریتی و ورزشی خوبی داشته/ او توانایی اداره وزارت ورزش را دارد

هاشمی‌طبا: سجادی سابقه مدیریتی و ورزشی خوبی داشته/ او توانایی اداره وزارت ورزش را دارد
رییس اسبق کمیته ملی المپیک گفت: سجادی جزو مدیرانی است که هم اهلیت ورزشی دارد و هم دارای تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی مرتبط در حوزه ورزش بوده.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمصطفی هاشمی‌طبا درخصوص معرفی سیدحمید سجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان از سوی دولت سیزدهم اظهار داشت: من سال‌ها با سجادی کار کرده‌ام؛ او جزو مدیرانی است که هم اهلیت ورزشی دارد و هم دارای تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی مرتبط در حوزه ورزش بوده. سجادی سال‌ها در بخش‌های مختلف ورزش و حتی اجرایی سابقه مدیریتی دارد و از تجربیات خوبی بهره می‌برد، اما باید دید در کار چه اتفاقاتی پیش می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رییس اسبق کمیته ملی المپیک درباره برنامه وزیر ورزش جدید گفت: باید بینیم چه توقعاتی از سجادی دارند یا خواهند داشت و سپس می‌توان نظر کامل‌تری داد. به نظرم ورزش ایران برای خروج از سکون نیاز دارد تا ارتباط ویژه و مستمری با وزارت آموزش و پرورش داشته باشد و فکر می‌کنم سجادی می‌تواند این ارتباط را تقویت کند.
,
 
,
وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً مدیران ورزشی دیگری نیز توانایی اداره وزارت ورزش و جوانان را دارند و سجادی هم یکی از کسانی است که می‌تواند از عهده این کار برآید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه