اخبار داغ

توجه به ورزش همگانی در تمام رده‌ها باعث کشف استعدادهای بزرگی برای ورزش کشور می‌شود؛

رضوانی: سجادی یک فرد شناخته شده در ورزش به حساب می‌آید/ از وزیر جدید توقع داریم به ورزش پایه توجه کند

رضوانی: سجادی یک فرد شناخته شده در ورزش به حساب می‌آید/ از وزیر جدید توقع داریم به ورزش پایه توجه کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم اظهار داشت: سجادی یکی از قهرمانان بنام ایران و آسیا و همچنین رکورددار دو استقامت در سالن آسیا بوده و از نظر ورزشی یک فرد شناخته شده در کشورمان به حساب می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: او معاونت وزیر ورزش و مدیریت بخش‌های ورزشی را برعهده داشته و همچینن استاد رشته تربیت بدنی در دانشگاه است. سجادی همه را در ورزش می‌شناسد و به امور بین‌الملل نیز آشنایی دارد و یک فرد کامل برای وزارت ورزش و جوانان است. 
,
 
,
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: امیدوارم مجلس شورای اسلامی بتواند به این وزیر اعتماد کرده و سجادی نیز بتواند بر این منصب بنشیند. در ادامه نیز امیدوارم مسیر ورزش نیز بدون حاشیه به راه خود ادامه دهد. 
,
 
,
رضوانی در خصوص انتظاراتش از وزیر ورزش دولت سیزدهم گفت: رویداد المپیک را از نزدیک دیدم و با توجه به تجربه‌ای که از این بازی‌ها بدست آوردم، تنها خواسته‌ام این است که به ورزش پایه توجه ویژه‌ای داشته باشد. یک برنامه حداقل چهار تا هشت ساله برای این موضوع بسیار مهم تدوین شود تا بتوانیم در رشته‌هایی مثل شنا به مدال المپیک دست پیدا کنیم.
,
 
,
وی افزود: موضوع مهم دیگر مطرح شده، توجه به ورزش همگانی است. توجه به این حوزه در تمام رده‌ها باعث کشف استعدادهای بزرگی برای ورزش کشور می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه