اخبار داغ

مجموعه پیکان حاشیه‌ای ندارد؛

حسینی: نتایج فصل گذشته پیکان کارم را سخت کرده/ تیم قدرت‌مندی را راهی رقابت‌ها می‌کنیم

حسینی: نتایج فصل گذشته پیکان کارم را سخت کرده/ تیم قدرت‌مندی را راهی رقابت‌ها می‌کنیم
سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان گفت: اقدامات لازم را برای نقل‌وانتقالات و بستن تیمی قدرتمند انجام خواهیم داد و تلاش می‌کنیم تیم را به بهترین شکل روانه مسابقات کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی حسینی درباره حضورش به‌عنوان سرمربی جدید پیکان اظهار داشت: پیکان یک مجموعه بی‌حاشیه و یکدل است که شاید هر مربی دوست داشته باشد کار کردن در چنین فضایی را تجربه کند. بعد از صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه و به خصوص آقایان اکبر محمدی مدیرعامل و اسحاق اینانلو رئیس هیئت مدیره داشتیم توافقات خوبی بین ما انجام شد و قرارداد را امضا کردیم. امیدوارم بتوانم قدمی برای موفقیت پیکان در لیگ آینده بردارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: جا دارد از اعتماد مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین مسئولان پیکان تشکر کنم. قطعاً همه تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانیم با کسب نتایج در خور نام پیکان جواب اعتماد این عزیزان را بدهیم. 
,
سرمربی جدید پیکان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی رسماً کارش را شروع می‌کند، گفت: کار ما بلافاصله بعد از امضای قرارداد شروع شده است. امروز صبح جلسه‌ای را با مدیرعامل باشگاه داشتیم و قرار است این جلسات ادامه‌دار باشد. اقدامات لازم را برای نقل‌وانتقالات و بستن تیمی قدرتمند انجام خواهیم داد و تلاش می‌کنیم تیم را به بهترین شکل روانه مسابقات کنیم. طی روزهای آینده نیز تمرینات را برای فصل جدید استارت می‌زنیم و خود را برای حضور در مسابقات آماده خواهیم کرد.
,
حسینی با اشاره به نتایج خوب تیم فوتبال پیکان در فصل گذشته لیگ برتر تصریح کرد: نتایج خوبی که تیم در فصل گذشته کسب کرد، کار ما را در فصل جدید سخت‌تر می‌کند. با این حال نتایج فصل گذشته نشان از اتحاد و همدلی نزد تمام ارکان مجموعه پیکان دارد. قطعاً تلاش می‌کنیم تا این همدلی ادامه‌دار باشد و همه اعضا و کارکنان باشگاه و افرادی که در تیم فوتبال مشغول به کار می‌شوند، کاملاً دلی کار خود را جلو ببرند و ان‌شاءالله نتایج خوبی کسب کنیم.
,
وی درباره همکارانش در کادر فنی پیکان خاطرنشان کرد: صحبت‌های لازم با باشگاه در این خصوص انجام شده است و به زودی همکارانم را معرفی خواهم کرد.
,
حسینی در پایان درباره استفاده از بازیکنان جوان در پیکان افزود: تا جایی که من اطلاع کسب کردم آکادمی باشگاه پیکان یکی از قدرتمندترین‌هاست و سال گذشته همه دیدند که استفاده از جوانان پرورش یافته در این آکادمی چقدر در کسب نتایج خوب این تیم تأثیرگذار بود. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم و باز هم جوانان دیگری را در لیگ برتر به زمین بفرستیم. شک نکنید از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای برند پیکان استفاده می‌کنیم و امیدوارم به اهدافی که داریم، برسیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه