اخبار داغ

سجادی یک تحصیل کرده ورزشی ماست؛

طباطبایی: سجادی از ورزشکاران خوشنام ایران بوده/ امیدوارم مجلس با رایی قاطع سجادی را انتخاب کند

طباطبایی: سجادی از ورزشکاران خوشنام ایران بوده/ امیدوارم مجلس با رایی قاطع سجادی را انتخاب کند
رییس فدراسیون کاراته گفت:حمید سجادی یکی از خوشنام ترین قهرمان های ایران است که بارها پرچم ایران را در میادین آسیایی به اهتزاز در آورده است و در عرصه مدیریت ورزش کشور هم موفق و بوده و تجارب بسیار ارزشمندی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش ‌وجوانان، سید حسن طباطبایی، رییس فدراسیون کاراته درباره حمید سجادی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: حمید سجادی یکی از خوشنام ترین قهرمان های ایران است که بارها پرچم ایران را در میادین آسیایی به اهتزاز در آورده است و تجربه حضور در دو دوره بازی های المپیک را در پرونده دوران قهرمانی خود به ثبت رسانده و در عرصه مدیریت ورزش کشور هم موفق و بوده و تجارب بسیار ارزشمندی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
طباطبایی گفت: دکتر سجادی علاوه بر شاخصه های قهرمانی که باعث خواهد شد، درک کاملی از قهرمانان و ورزشکاران داشته باشد یکی از تحصیل کردگان ورزشی ماست و تخصص و تسلط کاملی به تمام امور بین المللی ورزش دارد و این مهم واقعا یک اتفاق خوب برای جامعه ورزش کشور محسوب خواهد شد.
,
 
,
رییس فدراسیون کاراته اذعان داشت: امیدوارم اکنون که در یک فرصت بی نظیر جامعه ورزش کشور می‌خواهد از یک قهرمان و مدیر ارزنده ورزش در مقام وزیر سود ببرند، مجلس شورای اسلامی هم با رای قاطع به دکتر سجادی، فرصت پیشرفت و تعالی را فراهم کنند .
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه