اخبار داغ

موفقیت‌های ملی پوشان کشورمان در المپیک توکیو تاثیر مثبتی روی روحیه من داشت؛

مختاری: از حریفانم شناخت دارم اما شناختم قطعی نیست/ امیدوارم کاروان ایران دست پر از پارالمپیک توکبو برگردد

مختاری: از حریفانم شناخت دارم اما شناختم قطعی نیست/ امیدوارم کاروان ایران دست پر از پارالمپیک توکبو برگردد
پارادوومیدانی‌کار کشورمان گفت: از حریفانم شناخت دارم اما با توجه به اینکه در این مدت به دلیل شیوع کرونا مسابقات چندانی برگزار نشد، نمی توان به طور قطعی درباره آنها نظر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، علیرضا مختاری، ملی پوش پارادوومیدانی درمورد هدف خود در توکیو اظهار داشت: هدفم این خواهد بود تا در این پارالمپیک، نتیجه ریو را جبران کنم و با رکوردشکنی موفق به کسب خوشرنگ‌ترین مدال مسابقات شوم و آن را به شهدای استان اصفهان و به روح پدر و مادرم تقدیم نمایم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: توکیو دومین تجربه ام در رویداد پارالمپیک من خواهد بود. در رقابت‌های ۲۰۱۶، پس از آنکه به ریو رسیدم خبر از دست دادن مادرم را به من اطلاع دادند که بسیار تلخ و غم انگیز بود.
,
 
,
مختاری درمورد پروتکل‌های بهداشتی بیان داشت: در این روزها تلاش می کنم تا در کنار انجام تمرینات زیر نظر کادر فنی، تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایم تا علاوه بر حفظ سلامتی خودم، مراقب سلامت سایر افراد تیم ملی باشم تا بتوانیم با آرامش در پارالمپیک توکیو حضور پیدا کنیم.
,
 
,
وی درمورد تمریناتش عنوان کرد: تمریناتم از فاز سنگین خارج شده و به سمت فاز سرعتی تغییر کرده. از حریفانم شناخت دارم اما با توجه به اینکه در این مدت به دلیل شیوع کرونا مسابقات چندانی برگزار نشد، نمی توان به طور قطعی درباره آنها نظر داد. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در روز مسابقه با بهترین رکورد به هدفم رنگ حقیقت ببخشم.
,
 
,
مختاری درمورد عملکرد ایران در المپیک توکیو اذعان داشت: موفقیت های ملی پوشان کشورمان در المپیک توکیو تاثیر مثبتی روی روحیه من داشت و انگیزه‌ام را چند برابر کرد تا مانند آن‌ها بتوانم پرچم کشورم را در پارالمپیک به اهتزاز در آورم.
,
 
,
ملی پوش پارادوومیدانی در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون و کادر فنی تیم ملی تشکر می کنم که شرایط را به گونه ای فراهم کردند تا ما در آرامش تمرین کنیم. امیدوارم کاروان کشورمان دست پر از این رقابت‌ها برگردد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه