اخبار داغ

هدفم حضور در رقابت های مختلف بیشتر و کسب افتخارات متعدد برای تیم ملی ایران است؛

ارم: امیدوارم بتوانیم با کسب مدال های خوش‌رنگ برای ایران افتخار آفرینی کنیم/ آمادگی‌ام هر روز بیشتر و بهتر از قبل می‌شود

ارم: امیدوارم بتوانیم با کسب مدال های خوش‌رنگ برای ایران افتخار آفرینی کنیم/ آمادگی‌ام هر روز بیشتر و بهتر از قبل می‌شود
ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان گفت: با روحیه و انگیزه بالایی زیر نظر کادر فنی تمریناتم را پیگیری می‌کنم و آمادگی‌ام هر روز بیشتر و بهتر از قبل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سمیرا ارم ملی پوش، پارا تیراندازی درباره تمرینات خود اظهار داشت: آخرین اردوی آمادگی را پشت سر می‌گذاریم و با روحیه و انگیزه بالایی زیر نظر کادر فنی تمریناتم را پیگیری می‌کنم. آمادگی‌ام هر روز بیشتر و بهتر از قبل می‌شود و امیدوارم که با بهترین عملکردم در پارالمپیک توکیو بتوانم نتیجه درخشانی را رقم بزنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی درمورد پارالمپیک توکیو بیان داشت: توکیو دومین تجربه ام در پارالمپیک است و از آن زمان تاکنون در رقابت‌های مختلفی حضور پیدا کردم و تجربیات بیشتری نسبت به ریو پیدا کردم که به طور حتم برای من در این رقابت‌ها موثر خواهد بود. تمام تلاشم را برای رسیدن به موفقیت به کار می‌گیرم تا برای کشورم افتخار آفرینی کنم.
,
 
,
ارم این‌گونه صحبت‌‌‌های خود را ادامه داد: فقط به دنبال حضور در پارالمپیک توکیو نبودم. هر رویداد برای من نقطه ای در مسیر فعالیت ورزشی ام بوده تا بتوانم اهدافم را محقق سازم. هدفم حضور در رقابت های مختلف بیشتر و کسب افتخارات متعدد برای تیم ملی ایران است.
,
 
,
ملی پوش تیراندازی در پایان گفت: در پارالمپیک تیراندازانی حضور دارند که با آن‌ها در میادین جهانی به رقابت پرداختیم و از این جهت نگرانی برای ما وجود ندارد و امیدوارم بتوانیم مانند همیشه با کسب مدال های خوش‌رنگ برای کاروان ایران افتخار آفرینی کنیم و با دست پر به کشور بازگردیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه