اخبار داغ

در حاشیه اردوی تیم جودوی نوجوانان ایران

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم جودوی نوجوانان/ صالحی امیری برای هرگونه کمک اعلام آمادگی کرد

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم جودوی نوجوانان/ صالحی امیری برای هرگونه کمک اعلام آمادگی کرد
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در بازدید سرزده از اردوی تیم نوجوانان جودو ایران از اعلام آمادگی برای هرگونه کمک در آماده سازی این تیم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، اردوی آماده سازی تیم نوجوانان جودو کشورمان از ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۶ مردادماه ادامه خواهد داشت. نوجوانان کشورمان پس از انجام مراحل تست کرونا وارد اردو شدند. امروز۲۴ مردادماه، نوجوانان  جهت تست آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک و در سالن مرکز سنجش حضور پیدا کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به طور سرزده در اردوی تیم  نوجوانان حضور پیدا کرد و با اعضاء تیم ملی و کادر فنی به گفت و گو پرداخت
,
 
,
ایوب رستمی سرمربی تیم نوجوانان درباره شرایط آغاز اردوی تیم نوجوانان اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت های رئیس فدراسیون جودو، اردوها را آغاز کردیم. از لحاظ امکانات هر آنچه که نیاز بود را فدراسیون برای ما مهیا کرده و تمرینات پیگیری می شود. نوجوانان در خوابگاه آزادی اسکان دارند و این نفرات حاضر در اردوها چکیده جودوی ایران و در واقع مردان آینده المپیک هستند.
,
 
,
صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز در جمع نوجوانان  اعلام آمادگی کرد که کمیته ملی المپیک برای فراهم شدن شرایط بهتر تمرینات نوجوانان در اردو، آماده هرگونه کمک بوده و هست.
,
 
,
رئیس کمیته ملی المپیک در خطاب به ملی پوشان و کادر فنی اعلام کرد: در صورتی که احساس کردید که در اردوها چیزی مورد نیاز بوده با هماهنگی فدراسیون به کمیته ملی المپیک اطلاع دهید تا امکانات در اختیار شما قرار بگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه