اخبار داغ

با اعلام تاریخ قرعه‌کشی؛

لیگ برتر بسکتبال بانوان| آغاز رقابت‌ها از ۳۱ شهریور/ انصراف رسمی ۳ تیم از شرکت در مسابقات

لیگ برتر بسکتبال بانوان| آغاز رقابت‌ها از ۳۱ شهریور/ انصراف رسمی ۳ تیم از شرکت در مسابقات
در جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال زنان زمان آغاز مسابقات از ۳۱ شهریور تعیین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز (یکشنبه) با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این جلسه مقرر شد تیم‌ها تا ۱ شهریور ۱۴۰۰ جهت حضور در مراسم قرعه‌کشی که ۶ شهریور ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، نسبت به پرداخت ورودیه مسابقات اقدام کنند. همچنین لیگ برتر از ۳۱ شهریور رسما آغاز خواهد شد، تیم‌ها باید تا ۲۰ شهریور مدارک خود را در سامانه ملی فدراسیون بسکتبال ثبت کنند.
,
 
,
باشگاه‌ها می‌توانند ۱۵ بازیکن ایرانی تا قبل از دور برگشت و ۲ بازیکن خارجی تا پیش از آغاز مرحله پلی‌آف به فدراسیون معرفی کنند.  در صورت نداشتن بازیکن خارجی می توانند ۱۷ بازیکن ایرانی خود را تا پیش از دور برگشت معرفی کنند. همچنین تیم‌ها باید لیست اولیه خود را که شامل ۱۰ بازیکن و دو عضو کادر فنی (سرمربی و مربی) است تا تاریخ ۲۰ شهریور به فدراسیون بسکتبال ارائه دهند.
,
 
,
طبق اعلام کمیته داوران و مسابقات تیم‌های نارسینا تهران، مولتی کافه مشهد و شورای شهر و شهرداری قزوین رسما از حضور در این دوره از مسابقات انصراف دادند. دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و اکسون تهران که در فصل گذشته به ترتیب موفق به کسب عنوان‌های اول و دوم لیگ دسته یک بانوان شده بودند، به لیگ برتر صعود کردند و در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه