اخبار داغ

تهران، میزبان مسابقات کاراته و تکواندو ناشنوایان قهرمانی جهان 2021 شد

تهران، میزبان مسابقات کاراته و تکواندو ناشنوایان قهرمانی جهان 2021 شد
اولین جلسه ستاد اجرایی اولین دوره مسابقات کاراته و تکواندو ناشنوایان قهرمانی جهان 2021، باحضور رئیس فدراسیون و اعضای ستاد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، اولین جلسه ستاد اجرایی مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان ۲۰۲۱، امروز (یکشنبه 24 مردادماه) با حضور مهران تیشه گران رئیس فدراسیون، نواب رئیس، مسئولین کمیته های فدراسیون، دکتر ملک محمدی نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی و زینال الحسینی نماینده فدراسیون تکواندو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این جلسه تیشه گران رئیس فدراسیون با ارائه گزارشی از روند فعالیتهای فدراسیون در سال جاری، برگزاری موفق مسابقات انتخابی المپیک فوتبال ناشنوایان در کیش و توضیحاتی پیرامون زمان برگزاری و هماهنگی با فدراسیون های تکواندو و کاراته در جهت برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو آقایان و بانوان ناشنوایان 2021 به میزبانی تهران، بیان نمود.
,
 
,
وی با تاکید بر برگزاری کیفی این دوره از مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیش بینی تمهیداتی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی، به برگزاری اردوی تیم های ملی تکواندو و کاراته ناشنوایان در مدت زمان باقی مانده اشاره داشت.
,
 
,
در همین جلسه موضوعات مهم پیرامون بولتن شماره 1، لوگو، پوستر و طراحی دیگر موارد از قبیل کاپ قهرمانی، احکام قهرمانی و گواهی شرکت و سایر موارد نیز تبادل نظر گردید.
,
 
,
در ادامه جلسه کلیه اعضا نقطه نظرات خود را پیرامون مباحث مطرح شده بیان کردند.
,
از مصوبات جلسه می توان به تصویب برگزاری مسابقات در تهران، هماهنگی با نمایندگان فنی فدراسیون های تکواندو و کاراته و تهیه شیوه نامه های بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا، اشاره کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه