اخبار داغ

هشتادو هشتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

هشتادو هشتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد
هشتاد و هشتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست دکتر صالحی امیری و حضور کلیه اعضا با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست رئیس کیته ملی المپیک با تشکر از کلیه مسئولین و دست اندرکاران کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو اعم از وزارت ورزش، کادر سرپرستی، مدیران کمیته ،روسای فدراسیون های المپیکی، کادر فنی، قهرمانان و اصحاب رسانه ابراز داشت  که در این دوره تمام ظرفیت کمیته ملی المپیک اعم از تامین منابع مالی، ارزی، تجهیزاتی، امکانات اقامتی و تمرینی، تخصصی و مشاوره ای در اختیار مجموعه فدراسیون های المپیکی  قرار گرفت تا دستاورد قابل قبولی با توجه به زحمات این عزیزان با  همگرایی و همنوایی خانواده ورزش حاصل شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 همچنین دکتر صالحی امیری از پیام تشکر روحیه بخش مقام معظم رهبری برای افتخار آفرینان المپیک،رئیس جمهور منتخب ومسئولین قوا و همراهی مردم عزیز تشکر و قدردانی نمود.
,
در این نشست پس از بحث و تبادل نظر پیرامون بررسی عملکرد کاروان و ارزشیابی اولیه مقرر گردید تا در نشستی فوق العاده از سوی هیات اجرایی، ارزیابی قطعی نتایج کاروان اعزامی با حضور سرپرست کاروان مورد بررسی قرار گیرد.
,
در خاتمه پس از استماع و اظهار نظر اعضای هیات اجرایی برخی از درخواست های واصله از سوی فدراسیون های ورزشی مورد بررسی و تصمیم گیری نهایی مورد اتخاذ قرار گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه