اخبار داغ

با پرسپولیس بحث قرارداد ندارم؛

پیروانی: به بازیکنان‌مان ارقام عجیبی پیشنهاد می‌دهند

پیروانی: به بازیکنان‌مان ارقام عجیبی پیشنهاد می‌دهند
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرارداد برخی بازیکنان تمام شده و اطمینان دارم برای عقد قرارداد به باشگاه می‌آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیروانی پس از تمدید دوساله قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه و تیم بزرگ پرسپولیس بخش بزرگی از زندگی من است و عشق و تعصب این تیم را دارم. تمام تلاش خود را برای پرسپولیس می‌کنم و از همین جا اعلام می‌کنم اگر با شخص خاص یا فردی درگیری داشتم، فقط به خاطر منافع پرسپولیس بوده است. همه را هم دوست داریم. سال جدید هم در خدمت این تیم هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: از روز گذشته قرار بود تمرینات ما آغاز شود و مطمئن باشید با اینکه دیروز قرارداد نبسته بودم، اگر این تمرین برگزار می‌شد در آن شرکت می‌کردم. قرارداد ما با پرسپولیس دلی است، این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و وظیفه خودم می‌دانم هر کاری می‌توانم برایش انجام بدهم تا پرسپولیس سربلند شود. خیال هواداران راحت باشد که من به عنوان یک هوادار، نماینده هواداران در این تیم خواهد بود و تمام تلاشم را می‌کنم که حقی از پرسپولیس ضایع نشود تا ان‌شاءالله برای کسب قهرمانی ششم برویم، زیرا قول این موضوع را در جشن قهرمانی پنجم به طرفداران دادیم.
,
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مدت قرارداد خود با این باشگاه گفت: قرارداد من دوساله است و ان‌شاءالله پس از این مدت هم اگر قراردادم تمام شود، با وجود قرارداد نداشتن باز هم سر تمرین می‌آیم. بحث ما با پرسپولیس اصلا مدت قرارداد نیست.
,
پیروانی درباره نامه منتشرشده باشگاه پرسپولیس و درخواست از 5 بازیکن برای تمدید قراردادشان توضیح داد: پرسپولیس قهرمان لیگ، سوپرجام و نایب قهرمان آسیا است. مطمئن باشید نفرات خوبی داشته و کادر فنی قوی دارد. کل اعضای تیم و باشگاه دست به دست هم داده و زحمت کشیدند تا این اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد. مطمئن باشید برای اینکه سال آینده هم تیمی خوب و قوی داشته باشیم، همه در تلاش هستیم.
,
وی تصریح کرد: قرارداد برخی بازیکنان تمام شده و اطمینان دارم برای عقد قرارداد به باشگاه می‌آیند. تعدادی از آنها در تعطیلات بودند. چند بازیکن هم طبق نظر کادر فنی و سرمربی به پرسپولیس اضافه می‌شوند. شاید این کار دیر و زود داشته باشد اما با آغاز تمرینات که از فردا شروع می‌شود، همه دست به دست هم می‌دهیم تا اتفاقات خوبی را برای باشگاه پرسپولیس رقم بزنیم.
,
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه با وجود نقش غیرقابل انکارش در کسب موفقیت‌های پرسپولیس، آیا می‌تواند این قول را بدهد که افتخارات این تیم در سال‌های آینده هم تکرار شود، پاسخ داد: به عنوان عضو کوچکی از باشگاه پرسپولیس و طبق وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی، خود باید تلاش کنم تا این تیم موفق باشد. پرسپولیس موفق نمی‌شود مگر به این شرط که حمایت صورت بگیرد. اکنون بحث بازیکنان را کردید. در این صنعت رقابت‌ با تیم‌های صنعتی و دولتی خیلی سخت است.
,
پیروانی افزود: در جریان هستم به بازیکنان تیم ما ارقامی پیشنهاد می‌دهند که رقابت کردن با آنها سخت می‌شود، به همین دلیل کار تمدید قرارداد آنها طول کشیده است. این را هم بدانید اگر کسی در پرسپولیس می‌ماند و برای موفقیت آن تلاش می‌کند به خاطر مسائل مالی نیست بلکه به خاطر عشق به این تیم است. وقتی عاشق باشیم نتیجه هم به دنبالش می‌آید. به اتفاق کادر فنی، بازیکنان، تمام دست‌اندرکاران و افرادی که کنار تیم زحمت می‌کشند، وظیفه خود می‌دانیم تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس باز هم به موفقیت برسد و مجدد قهرمان شود.
,
وی در مورد اینکه آیا خودش تماسی با احمد نوراللهی داشته گفت: خیر، اما ان‌شاءالله در روزهای آینده اتفاقات خوبی برای تیم رقم می‌خورد.
,
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در باره اتفاقات حاشیه‌ای اخیر برای حامد لک و حضور وی در دادسرای تبریز توضیح داد: لک سال خوبی را از لحاظ فنی و اخلاقی پشت سر گذاشت، اتفاقی افتاد اما مطمئن باشید همه جیز ختم به خیر می‌شود. هر کسی پیراهن پرسپولیس را بپوشد با تمام وجود بازی می‌کند تا اتفاقات خوب و قهرمانی برای این تیم رقم بخورد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه