اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان یزد:

آغاز تعطیلی دو هفته‌ای اصناف استان یزد/ مراکز توزیع و تامین آب، برق و گاز مشمول تعطیلی نمی باشند.

آغاز تعطیلی دو هفته‌ای اصناف استان یزد/ مراکز توزیع و تامین آب، برق و گاز مشمول تعطیلی نمی باشند.
حسنی گفت:تالارهای پذیرایی، پاساژها و بازارهای سر بسته شهر بازی ها و نمایشگاههای عمومی و تخصصی تعطیل می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اعمال محدودیت های اعمال شده از امروز دوشنبه 25 مرداد ماه و تعطیلی اصناف غیرضروری عنوان کرد: فعالیت کلیه سینماها، موزه ها، بوستانها، تفرجگاه ها ، پارکها، کتابخانه ها و سایر مشاغل مشابه در این مدت تعطیل می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با تاکید براینکه کلیه مراکز آموزشی تعطیل است افزود: به استثنای سوپر مارکت، لبنیاتی، نانوایی، میوه فروشی، قصابی، مرغ و ماهی، تجهیزات پزشکی، عطاری، اغذیه، ساندویچ و پیتزا به صورت بیرون بر، رستوران و چلوکباب به صورت فقط بیرون بر و بدون پذیرش مشتری، ظروف یکبار مصرف، عینک فروشی، بخش ارزاق عمومی فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای، تعمیرگاه خودرو و لوازم خانگی و مصالح ساختمانی فعالیت همه اصناف و مشاغل تا روز جمعه ۵ شهریورماه تعطیل می باشد.

,

حسنی ابراز کرد: تالارهای پذیرایی، پاساژها و بازارهای سر بسته شهر بازی ها و نمایشگاههای عمومی و تخصصی تعطیل می باشد.

,

وی با بیان اینکه فعالیت ادارات و دستگاه‌ها و سازمانهای موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا پایان وقت اداری روز شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل می باشند گفت: کارخانه ها، کارگاه‌های تولیدی و مراکز صنعتی و معدنی و مرکز توزیع و تامین آب، برق و گاز مشمول تعطیلی نمی باشند.

,

رئیس اتاق اصناف استان یزد در خصوص بسته های حمایتی دولت برای جبران خسارت این تعطیلی گفت: بنا به تصمیمات ستاد ملی کرونا دولت برای جبران خسارت ناشی از این تعطیلی بسته های حمایتی را در نظر خواهد گرفت اما هنوز از چیزی درخصوص جزئیات این بسته ها ابلاغ نشده است.

,

حسنی تاکید کرد: محدودیت ها از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۲۵ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴۰۰/۶/۵ به صورت یکنواخت در کل استان اعمال می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه