اخبار داغ

ادامه تصویربرداری «شرق بهشت» در تهران/ پخش بعد از پایان «گاندو»

ادامه تصویربرداری «شرق بهشت» در تهران/ پخش بعد از پایان «گاندو»
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» به کارگردانی محمد حسین غضنفری و تهیه‌کنندگی علی‌پور کیانی در تهران ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «علی پور کیانی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» با اشاره به  آخرین وضعیت ساخت این سریال گفت : فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی شرق بهشت به کارگردانی محمد حسین  غضنفری و به نویسندگی تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری،  از بهمن ماه سال ۹۹ در تهران آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این سریال چند بار به دلیل گسترش بیماری کرونا و با هدف حفظ جان عوامل و بازیگران مجبور به تعطیلی پروژه شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد : پیش بینی می شود  تصویربرداری سریال «شرق بهشت» تا اواخر مهرماه ادامه پیدا کند و هم اکنون همزمان با تصویربرداری ،تدوین آن نیز در حال انجام است و مسعود سخاوت دوست نیز ساخت موسیقی را بر عهده گرفته است.

,

پورکیانی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی شرق بهشت یک ملودرام عاشقانه است که قرار است در  ۳۵ قسمت از شبکه سوم سیما پخش شود و بر اساس آنچه که به ما اعلام شده پخش آن بعد از پایان سریال گاندو آغاز خواهد شد.

,

, ,

پیام دهکردی،شقایق فراهانی ،مجید مظفری،فرید سجادی حسینی،مائده طهماسبی،آزاده سیفی،امیراحمد قزوینی،محیا دهقانی،شیدا خلیق،مهران رجبی،مریم کاظمی،جلال فاطمی،ناصر سجادی حسینی، از جمله بازیگران مجموعه تلویزیونی شرق بهشت هستند.

,

محمد حسین غضنفری تدوینگر شناخته شده سینما و تلویزیون است و تدوین فیلم های سینمایی  همچون میم مثل مادر ،شب واقعه ،برف روی شیروانی داغ  و مجموعه های تلویزیونی رهایم نکن ،آپارتمان ، شیخ بهایی ،طلسم شدگان را برعهده داشته است و سیمرغ بلورین بهترن تدوین را برای فیلم شب واقعه  به کارگردانی شهرام  اسدی از جشنواره فیلم فجر کسب کرده است و سریال شرق بهشت اولین تجربه وی  در مقام کارگردانی است.

,

علی پور کیانی تهیه‌کنندگی سریال نیز تاکنون تهیه کنندگی مجموعه های پربیننده ای همچون رهایم نکن، کشیک قلب و بیداری را در کارنامه خود داشته است.

,

تهمینه مهر علیان و ارسلان امیری نیز سیمرغ  بلورین بهترین فیلمنامه را همراه با ایدا پناهنده برای فیلم «زالاوا» از جشنواره فیلم فجر بدست آوردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه