اخبار داغ

عصر امروز؛

محور انگوران-کشار باری دیگر حادثه آفرید+ فیلم

محور انگوران-کشار باری دیگر حادثه آفرید+ فیلم
بعد از ظهر امروز سه شنبه یک دستگاه تریلر در محور انگوران به کشار واژگون شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ جاده ای که امروز اعلام شده بود بار ترافیکی و ترانزیتی چندانی ندارد باز هم حادثه آفرید.

با گذشت سال‌ها از قدمت این جاده و پیگیرى هاى مکرر مسوولین محلى جهت ترمیم و بازسازى آسفالت، هنوز این جاده حادثه به بار مى آورد.

‌ همین امروز دو حادثه رخ داد که حوالى صبح امروز یک دستگاه پراید نرسیده به پل فلزى دچار حادثه  گردید و  ساعاتی پیش نیز یک دستگاه تریلر در این مسیر پر خطر  واژگون شد.

با وجود اینکه ۵ معدن در محدوده این جاده  ناهموار وجود دارد اما هیچ فکرى  برایش تا کنون نشده است.

به گفته منابع محلی باید به رانندگان توصیه شود قبل از ورود به این جاده، شهادتین خود را بگویند و قبل از رسیدن ملک الموت وصایای خود را نیز نوشته باشند و این جاده انگوران به کشار است که هر دم ما را از یاد مرگ غافل نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,



 

, ,
,
,

محور انگوران- کشار از وضعیت نامناسبی برخودار است

سرهنگ مهدی نیکبخت فرمانده پلیس راه استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: این محور از عرض نامناسبی برخوردار می باشد که وضعیت پل های موجود نیز استاندارد نیست.

نیکبخت با اشاره به حادثه عصر امروزسه شنبه در محدوده کشار اظهار کرد: عامل اصلی خطای انسانی بوده و خسارت جانی در پی نداشته است اما تاکید می شود مشکلات این محور بایست هر چه سریع تر حل شود.

وی همچنین با اشاره به عرض خیلی کم پل فلزی کشار خاطرنشان کرد: به دلیل یک طرفه بودن مسیر عبور و مرور بر روی این پل، خودروهای سواری و کامیون ها برای تردد باید صبر نمایند تا به نوبت و یک به یک این اقدام صورت گیرد.

انتهای پیام/



 

, محور انگوران- کشار از وضعیت نامناسبی برخودار است, محور انگوران- کشار از وضعیت نامناسبی برخودار است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه