اخبار داغ

فرماندار یزد:

حفظ کرامت اجتماعی اصناف در هنگام نظارت بر محدودیت ها لحاظ خواهد شد

حفظ کرامت اجتماعی اصناف در هنگام نظارت بر محدودیت ها لحاظ خواهد شد
فرماندار یزد گفت: همکاری که از ابتدای اعمال محدودیت ها ، اصناف و بازاریان یزدی در زمینه اجرای محدودیت ها داشته اند قابل تحسین و الگویی برای تمام کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد رستگاری در گفت و گو با یزدرسا، با عالام اینکه اصناف و بازاریان همراهی بسیار خوبی در زمینه اجرای محدویت ها داشته اند اظهار کرد: این همراهی و همدلی اصناف وبازاریان یزدی که نشان از دغدغه و حس مسئولیت پذیری اجتماعی بالای آنهاست قطعا نوید بخش روزهای خوبی برای استان در روزهای آینده در زمینه مهار بیماری کرونا خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی در ادامه با تشکر از مردم در زمینه همراهی با طرح اعمال محدودیت های اخیر نیز خاطرنشان کرد: افزود: همزمان با افزایش موارد ابتلا، بستری و مرگ بیماران کرونایی در روزهای گذشته، بنا به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های سراسری در کشور و به تبع آن استان و شهر یزد از روز 25مرداد آغاز شده که همکاری مردم و اصناف یزد در این سری از محدودیت‌های اعلام شده کرونایی بسیار خوب بوده است.

,

رستگاری با بیان اینکه محدودیتهای اصناف تا5شهریور ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: به استثنای سوپر مارکت، لبنیاتی، نانوایی، میوه فروشی، قصابی، مرغ و ماهی، تجهیزات پزشکی، عطاری، اغذیه، ساندویچ و پیتزا به صورت بیرون بر، رستوران و چلوکباب به صورت فقط بیرون بر و بدون پذیرش مشتری، ظروف یکبار مصرف، عینک فروشی، بخش ارزاق عمومی فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای، تعمیرگاه خودرو و لوازم خانگی و مصالح ساختمانی فعالیت همه اصناف و مشاغل تا روز جمعه ۵ شهریورماه تعطیل می باشد.

,

فرماندار یزد با بیان اینکه مشاهدات نشان میدهد که شهروندان در کنار اصناف در این طرح همکاری خوبی داشته و همه اصناف غیر مشمول گروه یک تعطیل بودند ادامه داد: رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها علاوه بر حفظ سلامت جامعه، نوعی قدر دانی از زحمات شبانه روزی  بهداشت و درمان است.

,

وی در خصوص بسته های حمایتی دولت برای جبران خسارت این تعطیلی گفت: بنا به تصمیمات ستاد ملی کرونا دولت برای جبران خسارت ناشی از این تعطیلی بسته های حمایتی را در نظر خواهد گرفت اما هنوز از چیزی درخصوص جزئیات این بسته ها ابلاغ نشده است.

,

رستگاری با تاکید بر اینکه برای کنترل و مهار موج کرونایی، همکاری و همراهی همه مردم لازم است عنوان کرد: تیم‌های نظارتی متشکل از شبکه بهداشت، اتاق اصناف، اداره صمت، پلیس اماکن  و فرمانداری هر روز در دو نوبت صبح و عصر مشغول نظارت بر سطح بازار هستند و با کسانی که قانون را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی خواهد شد.

,

فرماندار با تاکید بر حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف اظهار داشت: حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف در گرو دقیق بودن در اجرای بهینه دستورالعمل‌ها، اعمال قانون و برخوردهای قانونی با متخلفان خواهد بود.

,

رستگاری در پایان با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد به مراکز استان‌ها نیز با جدیت اعمال می شود، بیان کرد: حفظ کرامت انسانی باید در رعایت پروتکل‌ها و اجرای محدودیت‌های جدید اصناف و مشاغل لحاظ شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه