اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

آخرین وضعیت دو نفر از اعضای رد صلاحیت شده در شورای شهر کرمانشاه

آخرین وضعیت دو نفر از اعضای رد صلاحیت شده در شورای شهر کرمانشاه
شهریار حیدری درباره آخرین وضعیت دو نفر از اعضای رد صلاحیت شده در شورای شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر این افراد در فرآیند اعتراض قرار دارند و باید دید نتیجه اعتراضات چه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره آخرین وضعیت دو نفر از اعضای رد صلاحیت شده در شورای شهر کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر این افراد در فرآیند اعتراض قرار دارند و باید دید نتیجه اعتراضات چه می شود.

وی افزود:  در این حوزه هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان کرمانشاه از چهارم مرداد و هیئت مرکزی نظارت نیز از پنجم مرداد ماه فعالیتی نداشتند و تعطیل بودند.

حیدری تصریح کرد: افراد رد شده طبق ماده ۶۴ قانون که به آنها فرصت اعتراض داده شده نسبت به اعتراض اقدام کرده اند که در جریان نتیجه آن نیستم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض افراد رد شده در حال بررسی است.

حیدری خاطرنشان کرد: از آنجا که این افراد قبلاً تایید شدند و رای آوردند فرصتی یک ماهه برای اعتراض به آنها داده شده و حتما  طی این مدت همه ۴۵ نفر رد شده اعتراض کرده اند.

وی افزود: باید در ابتدا به این افراد گفته می شد که در انتخابات شرکت نکنند زیرا پس از شرکت آنها و کسب رای، ماده ۱۰۰ اعمال شد که از نظر حقوقی ایراداتی بر آن وارد است.

حیدری تصریح کرد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری نیز بر رد این افراد ایراد گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه