اخبار داغ

حال‌وروز ناخوش معلمان خرید خدمات در یزد؛

مشکلات معلمان حمایتی یزد همچنان باقیست/ گوش شنوایی برای حل مشکلات نیست

مشکلات معلمان حمایتی یزد همچنان باقیست/ گوش شنوایی برای حل مشکلات نیست
زارع معلم حمایتی از یزد با بیان اینکه مشکلات معلمان حمایتی یزد همچنان باقیست، گفت: همچنان پیگیر مشکلاتمان هستیم ولی هیچ گوش شنوایی برای حل آنها نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد زارع معلم حمایتی از یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به وضعیت معلمان حمایتی در استان یزد، گفت: متاسفانه مشکلات معلمان حمایتی در طول سالیان گذشته تابه‌حال همچنان ادامه داشته و این چالش‌ها پایانی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی یکی از مشکلات اصلی معلمان حمایتی در استان یزد را عدم پرداخت به‌موقع حقوق اعلام کرد و افزود: آخرین پرداخت حقوق معلمان حمایتی اسفندماه سال گذشته بوده و نزدیک به شش ماه است که از پرداخت حقوق خبری نیست.

,

بهانه‌هایی برای عدم پرداخت حقوق معلمین خرید خدمات یزد

, بهانه‌هایی برای عدم پرداخت حقوق معلمین خرید خدمات یزد, بهانه‌هایی برای عدم پرداخت حقوق معلمین خرید خدمات یزد,

زارع علت این بی‌نظمی در پرداخت را بهانه‌های مؤسس و وزارت آموزش‌وپرورش دانست و تصریح کرد: وزارت آموزش‌وپرورش اعلام می‌کند که حقوق معلمان خرید خدمات باید از سوی مؤسس پرداخت شود و در طرف مقابل با توجه به اینکه مؤسس توان پرداخت حقوق 800 نفر از معلمان حمایتی را ندارد، بیان می‌کند تا وزارت خانه حقوق معلمین را واریز نکند، ما توان پرداخت آن را نداریم. درصورتی‌که در دستورالعمل ارسالی اعلام‌شده که مؤسسی باید انتخاب شود که توان مالی مناسب داشته باشد و بتواند در سریعترین زمان ممکن حقوق نیروهای زیرمجموعه خود را پرداخت کند.

,

این معلم حمایتی اضافه کرد: در زمان مدیریت قبلی آموزش‌وپرورش استان یزد فردی انتخاب شد که توان پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات را نداشت و جالب اینجاست که همچنان در جایگاه خود باقی هستند و همین مسائل سبب تأخیر در پرداختی‌ها شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه چندین بار نسبت انتخاب مؤسس جدید با توان مالی بالا به مسئولان استان مطالب خود را بیان کردیم، افزود: امیدوار هستیم که مسئولان استان نسبت به انتخاب مؤسس جدید با توان مالی بالا اقدام کنند چون معلمان خرید خدمات با این وضعیت با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند.

,

مجلس در 8 سال اخیر کاری برای استخدام معلمان خرید خدمات نکرد

, مجلس در 8 سال اخیر کاری برای استخدام معلمان خرید خدمات نکرد, مجلس در 8 سال اخیر کاری برای استخدام معلمان خرید خدمات نکرد,

زارع یکی دیگر از مشکلات معلمان خرید خدمات در استان یزد را عدم پیگیری بحث استخدام این نیروها اعلام کرد و گفت: در قوانینی که در وزارت خانه آموزش‌وپرورش وجود دارد، اعلام می‌کند که بعد از سال 1392 تابه‌حال مجلس شورای اسلامی قانونی را برای استخدام معلمان خرید خدمات تصویب نکرده و علت آن‌هم متاسفانه مشخص نیست.

,

این معلم حمایتی با بیان اینکه همچنان پیگیر مشکلاتمان هستیم ولی هیچ گوش شنوایی برای حل آنها نیست، افزود: از سال‌های گذشته تاکنون هیچ تغییری در وضعیت معلمین خرید خدمات صورت نگرفته و مشکلات همچنان باقی است.

,

وی در خصوص وضعیت معلمین حمایتی با نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: همچنان بلاتکلیف هستیم، در ناحیه 1 بعضاً معلمان حمایتی وضعیتشان مشخص‌شده ولی در برخی دیگر از نواحی وضعیت معلمین تعیین نشده است.

,

زارع عنوان کرد: دکتر جوکار و صباغیان از نمایندگان مجلس در استان بسیار پیگیر وضعیت معلمان خرید خدمات استان یزد بودند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه